اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

178 طرح مهم انتظامی در سال 90 اجرا کردیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سال 1390 سالی پرکار و موفق برای پلیس بود به‌طوری که 178 طرح مهم انتظامی در استان اجرا کردیم.

178 طرح مهم انتظامی در سال 90 اجرا کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سردار کریم کشوری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی، اظهار کرد: پلیس در طول سال طرح‌های زیادی مانند طرح های ترافیکی، برخورد با سارقان، جمع آوری اقلام ضد فرهنگی، جمع آوری اراذل و اوباش و ده‌ها طرح دیگر را استان کرمانشاه اجرا کرده به طوری که در همه ایام از جمله 70 روز تعطیلی سال که همه ادارات و نهادها تعطیل بودند، پلیس در آماده باش قرار داشتیم.

وی عملکرد نیروی انتظامی استان کرمانشاه را مناسب و قابل توجه خواند و گفت: امسال سال موفقی برای پلیس بود، به‌طوری که در مجموع جرائم شاهد کاهش چهار درصدی بودیم، این در حالی‌است که در چند سال گذشته هر سال افزایش جرائم را داشتیم.

کشوری ادامه داد: امسال درصد قتل‌های به وقوع پیوسته در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و 14 درصد کشفیات قتل افزایش داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه خوبی در استان انجام گرفته، گفت: امسال چهار درصد کاهش سرقت در استان داشته‌ایم.

وی گفت: در بخش کشفیات مواد مخدر نیز موفق به افزایش 33 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل شدیم.

وی ادامه داد: امسال توانستیم با اجرا طرح های مختلف 33 درصد انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر به استان را افزایش دهیم.

وی در ادامه از کاهش هشت درصدی تصادفات درون و برون شهر در استان خبر داد و گفت: امسال 93  کشته در تصادفات استان نسبت به سال قبل کمتر داشته ایم و این بخاطر طرح های نظارت گسترده پلیس و همکاری مردم بوده است.

کشوری تصریح کرد: اولویت پلیس در سال جدید در استان کرمانشاه تقویت احساس امنیت است.

فرمانده انتظامی استان افزود: مبارزه با مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و مظاهر کلی فساد در دستور کار پلیس در سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول