اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حمایت از تولید داخلی موجب حیات و استمرار نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: حمایت از تولید داخلی موجب حیات و استمرار نظام می‌شود.

حمایت از تولید داخلی موجب حیات و استمرار نظام می‌شود

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال جاری اظهار داشت: باید در راستای عمل به منویات رهبری تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان وظیفه خطیری در راستای حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان داخلی دارند اضافه کرد: در صورتی که دولتمردان از تولیدکنندگان داخل حمایت کنند، ملت نیز به تبع آن از تولیدکنندگان حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر مصرف تولیدات داخلی در کشور افزود: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که به علت تربیت افراد، برخی از هموطنان به مصرف تولیدات خارجی گرایش پیدا کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از موارد کالاهای تولید داخل مارک خارجی خورده و در داخل کشور به فروش می‌رسند اضافه کرد: این امر نیز در راستای تربیت غلط که کالای خارجی با کیفیت‌تر است، صورت گرفته است.

موسوی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مصرف تولیدات داخلی ادامه داد: حمایت نشدن تولیدکنندگان داخلی از جمله مواردی است که موجب استفاده از کالاهای خارجی شده است.

وی با تاکید بر استفاده از فکر و استعداد تولیدکنندگان داخلی اضافه کرد: مردم ایران در موقعیت کنونی وظیفه دارند که تولیدات داخلی را مصرف کنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی موجب استمرار و استقلال نظام جمهوری اسلامی می‌شود ادامه داد: یکی از مصادیق حمایت از تولیدات داخلی بحث خودروسازی در داخل کشور است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر توانایی و ظرفیت ساخت خودروهای مختلف در داخل کشور وجود دارد اذعان داشت: با حمایت از تولیدکنندگان، این قشر تشویق شده و به تولید خودرو در داخل کشور می‌پردازند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول