اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

با پیام نوروزی رهبری خط و مشی برای ایرانیان مشخص شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پبرانشهر گفت: با پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی خط و مشی برای ایرانیان مشخص شده است.

با پیام نوروزی رهبری خط و مشی برای ایرانیان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار اشت: دولت از سال‌های گذشته به موضوع حمایت از نیروی کار، سرمایه‌گذار داخلی و تولید ملی توجه داشت و امسال با نامگذاری سال جدید به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" توسط مقام معظم رهبری و تعیین خط و مشی برای حرکت جهادی در سال جاری دولت در این زمینه بهتر از گذشته گام خواهد برداشت.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به شعار محوری سال جاری تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان و مسئولان شعار امسال یعنی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را باور کنند و در همین مسیر تمهیدات لازم را فراهم آورند بدون شک به موفقیت‌های زیادی در زمینه تولید ملی دست می‌یابیم.

این مسئول بر کیفی‌سازی تولیدات داخلی تاکید کرد و افزود: ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی داخل کشور نیز باید در سال جاری توسط تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد.

محمودی رونق اقتصادی کشور را در گرو توجه به تولیدات داخلی با سرمایه‌گذاران داخلی دانست و گفت: در این راستا برای تداوم این امر باید از فراهم آوردن فرصت‌های شغلی و تکریم کارگران غافل نماند.

این مسئول نقش دولت به ویژه بانک‌ها را در تحقق نام سال ۹۱ مهم و کلیدی دانست و اظهار داشت: در شعار محوری امسال تمام جوانب اقتصادی در نظر گرفته شده است به طوری که کارآفرینی، خودکفایی و حمایت از سرمایه‌گذار در این شعار به چشم می‌خورد که این امر می‌تواند سبب تحول در نظام اقتصادی کشور شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول