اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات مؤسسه روایت سیره شهدا صورت می‌گیرد

ارائه 44 عنوان محصول فرهنگی به زائران سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس:‌ مدیر انتشارات مؤسسه روایت سیره شهدا از ارائه 44 عنوان محصول فرهنگی از تولیدات این مؤسسه به زائران سرزمین‌های نور خبر داد.

ارائه 44 عنوان محصول فرهنگی به زائران سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی قدیمی در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان نور در مناطق جنوبی کشور اظهار داشت: مجموعه روایت سیره شهدا در سه بخش در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌هایی دارد که اعزام راوی به اردوهای راهیان‌نور، تولید محصولات فرهنگی و فعالیت‌های پژوهشی از این عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا 44 عنوان محصول فرهنگی در این مؤسسه تولید شده که برای پر بار کردن اردوهای راهیان‌نور در اختیار این کاروان‌ها قرار گرفته است.

مدیر انتشارات مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: این محصولات در قالب‌های کتاب، مستند و نرم‌افزار تولید شده‌اند که هر کدام از این قالب‌ها دارای چند زیرمجموعه هستند.

وی گفت: در بخش کتاب، کتابچه، فلش‌کارت و کتاب‌های آموزشی از زیر مجموعه‌های این محصولات محسوب می‌شوند.

قدیمی اضافه کرد: نرم‌افزارها نیز به نرم‌افزارهای مخصوص تلفن‌های همراه و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای تقسیم می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش تولید مستند هم کلیپ‌های مربوط به اردوهای راهیان‌نور و مستندهای داستانی تهیه شده که در اختیار صدا و سیما نیز قرار گرفته است.

مدیر انتشارات مؤسسه روایت سیره شهدا عنوان داشت: از محصولات فرهنگی که امسال برای ارائه به زائران آماده شده‌اند تاکنون 500 هزار نسخه چاپ شده است.

وی گفت: این استقبال نشان‌دهنده تشنگی نسبت به محصولات مرتبط با شهدا در سطح کشور است که ضرورت افزایش تولیدات و انتخاب قالب‌های جدید را روشن می‌سازد.

قدیمی خاطر نشان کرد: مؤسسه روایت سیره شهدا در نظر دارد در زمینه محصولات مرتبط با شهدا برای کودکان فعالیت‌های گسترده‌ای را در سال جدید آغاز کند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول