اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین همایش رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و رزمندگان تبلیغی دوران دفاع مقدس در کرمان برگزار شد.

نخستین همایش رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: این همایش در راستای برگزاری نخستین کنگره شهدای تبلیغات استان کرمان در خرداد ماه سال آینده در کرمان برگزار شده است.

مهدی صدفی افزود: تبیین سیره عملی شهدا به ویژه شهدای امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی از اهداف برگزاری نخستین همایش رزمندگان تبلیغی و همچنین نخستین کنگره شهدای تبلیغات است.

وی بیان داشت: معرفی الگوهای عملی و اسوه‌های معرفتی به جامعه و تجلیل و تکریم از شهدای تبلیغات از دیگر اهداف برگزاری این همایش و کنگره به شمار می‌رود.

صدفی با بیان اینکه اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس است، ابراز داشت: در راستای معرفی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس حرکت‌های خوبی در حال شکل‌گیری است.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها و همایش‌های رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در نقش‌های مختلف شرکت داشتند از جمله این حرکت‌های ثمر‌بخش است.

‌مسئول تبلیغات لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه کنگره شهدای تبلیغات استان کرمان باید متفاوت‌تر از سایر کنگره‌های دیگر باشد، خاطر‌نشان کرد: رزمندگان تبلیغی که در‌ آن دوران ‌حضور داشتند می‌توانند در ارائه آثار و مستندات آن دوران فعالیت‌هایی داشته باشند.

سیدابراهیم یزدی‌نژاد ‌رئیس سازمان بسیج رسانه‌های استان کرمان نیز در این آیین‌ با بیان اینکه رزم امروز با دشمن خیلی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: پیروی از راه و سیره شهدا موجب می‌شود که ما در این جنگ پیروز و سربلند باشیم.

وی بیان داشت: جدا شدن از مسیر و آرمان‌های شهدا موجب آسیب‌دیدگی می‌شود و امیدواریم با تمسک به راه و سیره شهدا بتوانیم در این جهاد بزرگ و سنگین پیروز باشیم.

یزدی‌نژاد با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای تبلیغات دوران دفاع مقدس در خرداد ماه سال آینده‌ گفت: تا‌کنون 128 شهید تبلیغات استان کرمان شناسایی شده است.

‌وی با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای استان کرمان افزود: امیدواریم رسانه‌ها بتوانند از این ظرفیت در راستای شناسایی شهدای تبلیغات به اقشار جامعه  فعالیت کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول