اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 206

طاهری: فرزندان رزمندگان دفاع مقدس در اولویت جذب قرار می‎گیرند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه گرگان گفت: رزمندگانی که از شش ماه به بالا در جبهه‎های حق علیه باطل بوده‎اند با مصوبه برنامه پنجم توسعه در مجلس، فرزندان این اقشار نیز در اولویت جذب قرار می‎گیرند.

طاهری: فرزندان رزمندگان دفاع مقدس در اولویت جذب قرار می‎گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ ایثارگران که در مسجدالرضا (ع) آذربایجانی‎های گرگان برگزار شد اظهار داشت: این مصوبه برای اولین بار بعد از دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفت و تاکنون فرزندان رزمندگان دفاع مقدس در استخدامی‎ها از هیچ مزیتی برخوردار نبودند که با تدبیر مجلس این موضوع به تصویب رسید.

وی بیان داشت: مجلس هشتم هرگاه دولت پیشنهادی را برای توجه به ایثارگران آورد با توجه به اینکه این افراد در صحنه‎های مختلف تلاش ‎و جانفشانی‎های زیادی برای این نظام کرده‎اند، لذا هر چه خدمت به ایثارگران شود باز هم کم است و در این زمینه مجلس همکاری بسیار خوبی با دولت داشته است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: گاهی اوقات نیز چنین بوده اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی این بخش در دولت است اگر احساس کرده دولت به هر دلیلی نمی‎خواهد همکاری کند از طریق مجلس در قالب طرح به تصویب رسانده است.

طاهری عنوان کرد: یکی از دغدغه‎های ما این بود که تنها برای فرزندان شاهد و یا فرزندان جانباز بالای 70 درصد و تا 25 درصد مزایایی در نظر گرفته می‎شد که علاقه ما این است که به جانبازان کمتر از 25 درصد نیز توجه شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‎های اشتغال در استان بسیار ضعیف است اذعان داشت: چند سالی است که بعد از سفرهای دولت‎های نهم و دهم اتفاقات خوشایندی در این حوزه رخ داد البته اشتغال در بخش دولتی بسیار محدود است خصوصاً از برنامه چهارم توسعه به بعد دولت موظف شد میزان اشتغال را کاهش و بودجه‎ها را صرف خدمت‎رسانی به مردم کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول