اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثارالله:

همایش انس رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کنگره‌ بزرگداشت شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله در دفاع مقدس گفت: به منظور فضاسازی برای برگزاری کنگره‌ شهدای تبلیغات، همایش اُنس رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.

همایش انس رزمندگان تبلیغی دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضاء ستاد برگزار کننده‌ کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر ثارالله در دفاع مقدس اظهار داشت: این همایش با حضور رزمندگان واحد تبلیغات لشکر 41 ثارالله برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در استقبال از برگزاری کنگره شهدای تبلیغات به منظور حفظ انسجام رزمندگان، بهره‌گیری از نقطه نظرات و دیدگاه‌های این عزیزان و تبیین نقش تبلیغات در دوران دفاع مقدس، صبح پنجشنبه مورخ 18 اسفند ماه جاری این همایش در محل تالار عماد ارشاد اسلامی کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: جمع‌آوری خاطرات، دست نوشته‌ها، عکس، فیلم و آثار دوران دفاع مقدس در رابطه با امر تبلیغات از دیگر اهداف برگزاری این همایش است و موارد جمع‌آوری شده در کنگره‌ شهدای تبلیغات در خرداد سال آتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه لشکر ثارالله از نخستین لشکرهایی بود که در کار تولید آثار تبلیغی در جبهه پیشگام بود، عنوان کرد: تهیه‌ مدالیوم و عکس روی شیشه از ابتکارات رزمندگان واحد تبلیغات لشکر ثارالله بود که بعدها فراگیر شد.

رئیس ستاد کنگره‌ بزرگداشت شهدای تبلیغات لشکر ثارالله افزود: این مقدمات می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر و فضاسازی کنگره‌ شهدای تبلیغات مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری همایش فوق می‌تواند ضمن تجدید دیدار رزمندگان در انسجام‌بخشی رزمندگانی که در سنگر دفاع از انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌های اسلامی فعال بوده‌اند، مفید واقع شود.

وی انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس در بحث تبلیغات، بیان خلاقیت‌ها و استفاده‌ بهینه از امکانات موجود برای امر تبلیغات را از دیگر اهداف برگزاری همایش رزمندگان تبلیغی لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس برشمرد.

در این نشست هم اندیشی دیگر اعضای ستاد پیرامون چگونگی برگزاری همایش و کنگره‌ بزرگداشت شهدای تبلیغات لشکر ثارالله کرمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول