اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مشکلات مهمانان نوروزی؛

خودپردازها در آبپخش مهمانان نوروزی را کلافه کرده است

خبرگزاری فارس: خودپردازها در آبپخش مهمانان نوروزی را کلافه کرده است.

خودپردازها در آبپخش مهمانان نوروزی را کلافه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آبپخش از مهم‌ترین شهرها و مناطق گردشگری استان بوشهر و جنوب کشور است و بیشتر مهمانان نوروزی جنوب کشور از این شهر زیبا و سرسبز دیدن می‌کنند.

در شرایط کنونی، عابربانک‌ها و خودپردازها از مهم‌ترین مسایل در رفاه و آسایش خانواده‌ها هستند و اغلب مسافران و گردشگران به جای حمل مقدار زیادی پول نقد، از طریق خودپردازها نسبت به تامین وجه نقد و خرید از بازار اقدام می‌کنند.

در شهر آبپخش با توجه به ازدحام جمعیت و هجوم مسافران نوروزی به این منطقه خوش آب و هوا، نیاز به خودپردازهای سالم و با سرعت لازم بیش از هر زمان دیگری در ایام تعطیلات نوروز احساس می‌شود که هم‌اکنون این وضعیت مشاهده نمی‌شود و بیشتر مردم آبپخش و مسافران نوروزی از این وضعیت گلایه دارند.

محمد ریاحی مسافر اهل اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با انتقاد از وضعیت خودپردازها اظهار داشت: بیش از 2 ساعت است که به دنبال خودپرداز سالم هستم و به تمام خودپردازها مراجعه کرده‌ام و موفق به انجام عملیات بانکی نشده‌ام.

وی افزود: تعداد خودپردازها در این شهر کم است و خدمات مطلوبی نیز ارائه نمی‌دهند.

محمودرضا عباسی از شهروندان آبپخش نیز با ابراز گلایه از وضعیت خدمات‌رسانی خودپردازها گفت: در ایام پرترافیک و شلوغ باید خدمات خودپردازها بیشتر شود که این مسئله در آبپخش دقیقا برعکس شده و در این ایام شاهد خرابی دستگاه‌ها هستیم.

وی یادآور شد: مسئولان و مدیران بانک‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که مهمانان با خاطره‌ای خوش شهر ما را ترک کنند و بدون تردید ارائه خدمات رفاهی و تسهیل در امور مردم مهم‌ترین مسئله است.

جعفر شمسی‌پور از مسافران نوروزی نیز بیان کرد: تمام امکانات آبپخش خوب بوده و تنها مشکل موجود خرابی و کندی عابربانک‌هاست.

احمد عابدی مسافر اهل زاهدان نیز اظهار داشت: خدمات خودپردازهای این شهر بسیار نامطلوب است و برای گرفتن وجه نقد مجبور شدیم به برازجان برویم و برگردیم که 2 ساعت معطل شدیم.

یاسر کرم‌پور مسافر اهل آبادان نیز خاطرنشان کرد: هم برای گرفتن پول و هم برای انتقال پول دچار مشکل شده‌ایم و بیش از 10 بار به خودپردازهای این شهر مراجعه کرده‌ایم و نتیجه نگرفته‌ایم.

رئیس بانک ملت آبپخش با اشاره به خدمات این بانک در ایام تعطیلات اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز این شعبه کشیک ویژه برقرار کرده و در ساعاتی از روز شعبه باز است.

محمد برنس افزود: پول نقد به اندازه کافی تهیه شده و در خودپرداز به طور مرتب پول قرار می‌دهیم تا برای مردم و مهمانان مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به انتقادهای مردم نیز بیان کرد: قطعی دستگاه خودپرداز از طرف شرکت مخابرات است و از طرف بانک کوتاهی صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: امسال وضعیت خودپردازها نسبت به سال گذشته بهتر است و با وجود مشکلاتی که وجود دارد اما خدمات بیشتری انجام می‌دهند.

مصطفی رضایی اضافه کرد: در ستاد تسهیلات سفر از مدیران بانک‌ها خواسته‌ایم که خودپردازها را در تمام ساعات شبانه‌روز فعال کنند و قطعی نداشته باشند تا مردم و مهمانان به خوبی از خدمات خودپردازها بهره ببرند.

رئیس بانک انصار آبپخش نیز یادآور شد: از ابتدای هفته تاکنون حتی یک دقیقه هم قطعی نداشته‌ایم و به فضل خدا تا انتهای تعطیلات این روند ادامه دارد.

محمدباقر بی‌نیاز افزود: از مردم انتظار داریم هر گونه مشکلی را به مسئولان بانک اطلاع دهند تا نسبت به رفع معضلات احتمالی اقدام کنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول