به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آبپخش از مهمترین شهرها و مناطق گردشگری استان بوشهر و جنوب کشور است و بیشتر مهمانان نوروزی جنوب کشور از این شهر زیبا و سرسبز دیدن میکنند.
در شرایط کنونی، عابربانکها و خودپردازها از مهمترین مسایل در رفاه و آسایش خانوادهها هستند و اغلب مسافران و گردشگران به جای حمل مقدار زیادی پول نقد، از طریق خودپردازها نسبت به تامین وجه نقد و خرید از بازار اقدام میکنند.
در شهر آبپخش با توجه به ازدحام جمعیت و هجوم مسافران نوروزی به این منطقه خوش آب و هوا، نیاز به خودپردازهای سالم و با سرعت لازم بیش از هر زمان دیگری در ایام تعطیلات نوروز احساس میشود که هماکنون این وضعیت مشاهده نمیشود و بیشتر مردم آبپخش و مسافران نوروزی از این وضعیت گلایه دارند.
محمد ریاحی مسافر اهل اصفهان در گفتوگو با خبرنگار فارس در آبپخش با انتقاد از وضعیت خودپردازها اظهار داشت: بیش از 2 ساعت است که به دنبال خودپرداز سالم هستم و به تمام خودپردازها مراجعه کردهام و موفق به انجام عملیات بانکی نشدهام.
وی افزود: تعداد خودپردازها در این شهر کم است و خدمات مطلوبی نیز ارائه نمیدهند.
محمودرضا عباسی از شهروندان آبپخش نیز با ابراز گلایه از وضعیت خدماترسانی خودپردازها گفت: در ایام پرترافیک و شلوغ باید خدمات خودپردازها بیشتر شود که این مسئله در آبپخش دقیقا برعکس شده و در این ایام شاهد خرابی دستگاهها هستیم.
وی یادآور شد: مسئولان و مدیران بانکها باید به گونهای عمل کنند که مهمانان با خاطرهای خوش شهر ما را ترک کنند و بدون تردید ارائه خدمات رفاهی و تسهیل در امور مردم مهمترین مسئله است.
جعفر شمسیپور از مسافران نوروزی نیز بیان کرد: تمام امکانات آبپخش خوب بوده و تنها مشکل موجود خرابی و کندی عابربانکهاست.
احمد عابدی مسافر اهل زاهدان نیز اظهار داشت: خدمات خودپردازهای این شهر بسیار نامطلوب است و برای گرفتن وجه نقد مجبور شدیم به برازجان برویم و برگردیم که 2 ساعت معطل شدیم.
یاسر کرمپور مسافر اهل آبادان نیز خاطرنشان کرد: هم برای گرفتن پول و هم برای انتقال پول دچار مشکل شدهایم و بیش از 10 بار به خودپردازهای این شهر مراجعه کردهایم و نتیجه نگرفتهایم.
رئیس بانک ملت آبپخش با اشاره به خدمات این بانک در ایام تعطیلات اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز این شعبه کشیک ویژه برقرار کرده و در ساعاتی از روز شعبه باز است.
محمد برنس افزود: پول نقد به اندازه کافی تهیه شده و در خودپرداز به طور مرتب پول قرار میدهیم تا برای مردم و مهمانان مشکلی پیش نیاید.
وی با اشاره به انتقادهای مردم نیز بیان کرد: قطعی دستگاه خودپرداز از طرف شرکت مخابرات است و از طرف بانک کوتاهی صورت نگرفته است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: امسال وضعیت خودپردازها نسبت به سال گذشته بهتر است و با وجود مشکلاتی که وجود دارد اما خدمات بیشتری انجام میدهند.
مصطفی رضایی اضافه کرد: در ستاد تسهیلات سفر از مدیران بانکها خواستهایم که خودپردازها را در تمام ساعات شبانهروز فعال کنند و قطعی نداشته باشند تا مردم و مهمانان به خوبی از خدمات خودپردازها بهره ببرند.
رئیس بانک انصار آبپخش نیز یادآور شد: از ابتدای هفته تاکنون حتی یک دقیقه هم قطعی نداشتهایم و به فضل خدا تا انتهای تعطیلات این روند ادامه دارد.
محمدباقر بینیاز افزود: از مردم انتظار داریم هر گونه مشکلی را به مسئولان بانک اطلاع دهند تا نسبت به رفع معضلات احتمالی اقدام کنیم.
انتهای پیام/غ10