اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش:

تقویت تئاتر مهم‌ترین اولویت ارشاد آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: تقویت تئاتر مهم‌ترین اولویت ارشاد آبپخش است.

تقویت تئاتر مهم‌ترین اولویت ارشاد آبپخش است

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: فعالیت در حوزه تئاتر از فعالیت‌های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در سال‌های اخیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آبپخش شاهد آن بوده‌ایم و توانسته‌ایم در عرصه تئاتر در استان بوشهر به مقام‌ و رتبه‌های متعددی دست یابیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل با نسل جوان از مهم‌ترین رویکردهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آبپخش است و این مساله درخشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش را در سطوح مختلف به دنبال داشته است.

نجفی ادامه داد: گروه نمایشی بهار آبپخش از فعال‌ترین گروه‌های نمایشی استان بوشهر است و در سال جاری با اجرای سلسله نمایش‌های "مهمانان ماه" توانسته در سطح شهرستان‌های استان و جشنواره‌های متعدد بدرخشد و رتبه‌های مهمی را کسب کند.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: اجرای نمایش میهمانان ماه در دومین جشنواره استانی تئاتر کودک از فعالیت‌های گروه نمایشی بهار آبپخش در اسفندماه است که توانسته افتخارات فرهنگی متعددی را برای جامعه فرهنگیان آبپخش به ارمغان آورد.

این مسئول بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آبپخش در سال‌های اخیر با تمام توان در فعالیت‌های فرهنگی در جامعه مشارکت داشته و توانسته اقدامات ارزنده‌ای در راه شکوفایی استعدادهای هنری آبپخش در سطوح استانی و شهرستانی بردارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با اشاره به مقام‌های متعدد اعضای گروه نمایش بهار آبپخش در دومین جشنواره تئاتر کودک در دیر عنوان کرد: در این مسابقات حسن بحرانی مقام برتر بازیگر مرد و مقام سوم کارگردانی، بزرگمهر زارع دیپلم افتخار و مقام برتر طراحی صحنه، زهرا کازرونی به عنوان بازیگر برتر از نگاه تماشاگران و بازیگر دوم زن و سلطانه عباسی به عنوان بازیگر سوم زن شناخته شدند.

نجفی گفت: گروه تئاتر صبا با سرپرستی مرتضی بهرامی از گروه‌های فعال تئاتر در سطح استان است و در سال‌ گذشته عناوین ارزشمندی در این راستا کسب کرده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول