اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد احیاء زکات آبپخش خبر داد

رشد 120 درصدی پرداخت زکات در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد احیاء زکات آبپخش از رشد 120 درصدی پرداخت زکات در آبپخش خبر داد.

رشد 120 درصدی پرداخت زکات در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید حمید موسوی عصر امروز در نشست کمیته زکات آبپخش اظهار داشت: ستاد احیاء زکات بخش آبپخش از سال 84 که تشکیل شده فعالیت‌های مطلوب و چشمگیری در زمینه فعالیت‌های ستاد زکات داشته است.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: در اثر فعالیت‌های فرهنگی و تلاش‌های ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش و مسئولین بخش آبپخش در سال‌های اخیر فعالیت‌های ارزشمندی توسط این ستاد را شاهد بوده‌ایم و همواره در زمینه زکات در منطقه پیشرو بوده‌ایم و در زمره برترین‌ها قرار داشته‌ایم.

موسوی پرداخت زکات را یکی از ویژگی‌های متقین از منظر قرآن کریم دانست و اذعان داشت: قرآن کریم در آیات و سوره‌های مختلف ویژگی‌ها و خصوصیاتی برای متقین برشمرده و پرداخت زکات یکی از مسائل مهمی است که همواره بر آن تاکید شده است.

وی اضافه کرد:‌ در قرآن کریم همواره پرداخت زکات و اقامه زکات در کنار هم ذکر شده‌اند و این مساله بیان اهمیت پرداخت زکات از منظر دین مبین اسلام و قرآن کریم را دارد و بر همین اساس مسئولان باید فعالیت چشمگیر و گسترده‌ای در این زمینه داشته باشند و زمینه گسترش این فریضه مهم الهی را در جامعه فراهم آورند.

این مسئول ابراز داشت: برنامه‌ریزی مدون و منسجم در زمینه فعالیت‌های ستاد احیاء زکات یکی از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر زمینه پیشرفت و توسعه فعالیت‌های ستاد احیاء زکات آبپخش را به دنبال داشته و موفقیت‌‌های گسترده‌ای در این زمینه توانسته‌ایم به دست آوریم.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: ترویج و گسترش زکات که از فرایض مهم الهی است نیازمند تلاش و مجاهدت است و باید تمام توان خود را در راستای تحقق این فریضه الهی بکار گیریم.

موسوی از رشد 120 درصدی پرداخت زکات در آبپخش خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از 1.1 میلیارد ریال تاکنون در این بخش جمع شده که 120 درصد از میزان سال گذشته بیشتر است و این رقم باز هم تا انتهای سال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول