اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای استقبال از مهمانان نوروزی

تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش تجهیز شده‌اند

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش برای استقبال از مهمانان نوروزی تجهیز شده‌اند.

تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش تجهیز شده‌اند

 سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تبریک سال نو اظهار داشت: سال 90 سالی خوب و موفق برای شهرداری آبپخش بود و بسیاری از طرح‌های عمرانی و زیرساختی با کیفیت مطلوبی انجام شد.

وی افزود: در سال 90 تعداد 27 پروژه در دست اجرا داشتیم که 13 پروژه زیرساختی و عمرانی مربوط با سال قبل و 14 پروژه بزرگ زیرساختی نیز در سال جاری عملیاتی شد که تمام طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کردیم و طرح‌های جدید را نیز به پیشرفت بسیار خوبی رساندیم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: در ایجاد فضای سبز و راه‌اندازی اماکن رفاهی و تفریحی اقدامات خوبی انجام دادیم که رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده‌ایم.

موسوی تصریح کرد: امسال در ساماندهی اتوبوس‌های بین‌شهری و ساماندهی حمل و نقل عمومی عملکرد مطلوبی داشتیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد تا بتوانیم خدمات شایسته را به مردم شریف ارائه کنیم.

شهردار آبپخش با اشاره به آغاز سال جدید و استقبال مسافران نوروزی از منطقه گردشگری آبپخش گفت: هم‌اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام شرایط مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است.

موسوی بیان کرد: تمام اماکن اقامتی و تفریحی آبپخش تجهیز شده‌اند و پارک‌ها و اماکن گردشگری نیز در آمادگی لازم به سر می‌برند.

وی اذعان داشت: برای تامین امنیت و سلامت مهمانان نیز با همکاری نیروی انتظامی و بهداشت و درمان، اقدامات لازم انجام گرفته است.

شهردار آبپخش یادآور شد: شورای اسلامی همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارد و در تمام برنامه‌ها این شهرداری را حمایت و پشتیبانی کرده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول