اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

آماده‌باش کامل نیروهای آبرسانی مازندران تا 20 فروردین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آماده‌باش کامل نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق از 25 اسفند ماه جاری تا 20 فروردین سال 91 خبر داد.

آماده‌باش کامل نیروهای آبرسانی مازندران تا 20 فروردین

تقی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برقراری کشیک‌های شبانه‌روزی، تمهیدات لازم از سوی این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در آستانه ایام تعطیلات نوروزی با بسیج امکانات و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم آماده ارائه خدمات است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه هدف از ایجاد کشیک‌های آبرسانی در تعطیلات عید، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و جلوگیری از هرگونه اتفاقات در سطح شبکه‌های آبرسانی است، ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی درباره آبرسانی به مردم و مسافران هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: آب و فاضلاب مازندران با تشکیل ستاد بحران در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز می‌رود.

وی از آماده‌باش کامل نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق از 25 اسفندماه سال جاری تا بیستم فروردین سال 91 خبر داد و گفت: آمادگی تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزار فنی، بازدید دوره‌ای از تمام تاسیسات بر اساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه و یا تعمیر الکترو پمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله فعالیت‌های این شرکت در ایام تعطیلات سال نو است.

حسین‌زاده بیان داشت: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های به عمل آمده، در تعطیلات عید امسال نیروهای اتفاقات و اکیپ‌های بهره‌برداری منسجم‌تر و مجهزتر از سال‌های گذشته کار آبرسانی و تامین آب را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای این شرکت همسو با اهداف و برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی استان مازندران می‌کوشند تا  گام‌های خوبی را برای خدمت‌رسانی به موقع برداشته و نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول