اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی مطرح کرد

آغاز توزیع 80 هزار اقلام تبلیغاتی نوروزی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس:معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی از آغاز توزیع بیش از 80 هزار اقلام تبلیغاتی ویژه ایام نوروزی در این استان خبر داد.

آغاز توزیع 80 هزار اقلام تبلیغاتی نوروزی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، محسن عباسی از آغاز توزیع بیش از 80 هزار اقلام تبلیغاتی ویژه ایام نوروزی در  این استان خبر داد و اظهار داشت: چاپ این تعداد اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی آثار تاریخی، صنایع دستی و گردشگری استان و برای آشنایی بیشتر مسافران نوروزی صورت گرفت.

وی اقلام تبلیغاتی ویژه ایام نوروز را شامل؛ نقشه استان و شهرستان‌ها، ادعیه سفر، کتابچه راهنما، بروشور، کتابچه آداب و رسوم نوروزی، بنرهای اطلاع رسانی و خیر مقدم برشمرد.

عباسی افزود: بخشی از این اقلام تبلیغاتی با مشارکت آموزش و پرورش، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی، اداره کل راه و ترابری، اداره کل حمل ‌و نقل، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری‌ها چاپ شده است.

وی گفت: این اقلام در پایگاه‌های مختلف راهنمایان نوروزی هلال‌احمر و همچنین پست‌های نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی بین مسافران توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی تصریح کرد: طی ایام تعطیلات نوروزی همچنین مسافران و زائران از طریق برنامه‌های رادیویی با جاذبه‌های خراسان شمالی آشنا می‌شوند.

به گفته وی، ستاد تسهیلات سفرهای استان با همکاری صدا و سیما اقدام به ساخت برنامه رادیویی با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی آداب و رسوم مردم ساکن در این استان کرده است.

عباسی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر معرفی بناها و جاذبه‌ها اجرای موسیقی محلی و مقامی، مسابقه همچنین اخبار و گزارشات پخش می‌شود که میهمانان نوروزی استان می‌توانند در این ایام از برنامه‌های متنوع صدا استفاده کنند.

وی گفت: در این برنامه کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی به معرفی اقدامات صورت گرفته طی ایام تعطیلات نوروزی می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برنامه‌ نوروزی میراث فرهنگی استان از 29 اسفند آغاز و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول