اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

توزیع روزانه یک هزار کیلوگرم ماهی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از توزیع روزانه یک‌هزار کیلوگرم ماهی در بندر کنگان خبر داد.

توزیع روزانه یک هزار کیلوگرم ماهی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار کنگان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروز اندیشیده شده و تمام امکانات و ظرفیت موجود برای این مهم به کار گرفته شده است.

فرماندار کنگان از توزیع روزانه یک‌هزار کیلوگرم ماهی در بندر کنگان خبر داد و افزود: از ابتدای سال 91 روزانه حدود یک تن ماهی توسط تعاونی صیادان برای شهروندان توزیع می‌شود.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: بهره‌مندی از ماهی تاره حق اولیه مردم این شهرستان است و در مرحله نخست باید ماهی این شهرستان تامین شود سپس به سایر نقاط صادر شود.

یزدان‌شناس افزود: متاسفانه عرضه ماهی در این شهرستان تا حدودی انحصاری است که این مسئله مطلوب نیست و از این به بعد تامین ماهی مردم کنگان اولویت اول است و با کسانی که کوتاهی و کارشکنی کنند برخورد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به کیفیت پایین آرد وارداتی به شهرستان گفت: هر آردی که فاقد کیفیت لازم باشد باید به کارخانه مربوطه بازگردانده شود.

یزدان‌شناس یادآور شد: بهره‌مندی از نان با کیفیت و مرغوب حق طبیعی مردم است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: طی چند روز گذشته تاکنون 35 تن مرغ و 15 تن میوه با نرخ دولتی به مردم شهرستان عرضه شده است.

قاسم ابراهیمی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها گفت: برخی از اقلام قیمت‌شان بالا نرفته اما به دلیل بالا رفتن قیمت کرایه‌های حمل و نقل فروشندگان مجبور به بالا بردن قیمت‌ها شدند که این یک معضل کشوری است.

وی در ارتباط با علت افزایش قیمت مرغ نیز خاطر نشان کرد: به دلیل نرخ بالای ذرت و سویا که عمدتا وارداتی است قیمت مرغ نیز در کشور افزایش یافته که در صورت تعدیل قیمت ذرت و سویا توسط وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ نیز کاهش خواهد یافت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان، سرمازدگی و کمبود گوجه‌فرنگی را علت مهم افزایش قیمت این محصول در بازار شهرستان عنوان کرد. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول