اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شنبه خبر داد

اجرای 777 میلیون تومان پروژه شهری در شهر شنبه

خبرگزاری فارس: شهردار شنبه از اجرای تعدادی پروژه عمرانی با 777 میلیون تومان اعتبار در این شهر خبر داد.

اجرای 777 میلیون تومان پروژه شهری در شهر شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین فرجاد صبح امروز در نشست با مردم شنبه با برشمردن اقدامات شهرداری در سال 1390 گفت: در سال جاری عزمی راسخ داشتیم تا شهری در خور و شایسته از همه جهات برای شهروندان ایجاد کنیم.

شهردار شنبه افزود: در سال 90 تعداد 50 پروانه ساختمانی صادر شده و 30 پروانه ساختمانی پایان کار دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: نامگذاری و نصب تابلوهای خیابان‌ها و بلوار ورودی و نصب سطل زباله به تعداد 20 عدد و ثبت معدن مخلوط به میزان 15 هکتار، خرید نیسان و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی، 3 دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه ماشین حمل زباله از اقدامات انجام شده بوده است.

فرجاد افزود: از دیگر اقدامات انجام شده کاشت 100 اصله نهال در پیاده‌روهای خیابان اصلی و خرید تانکر برای فضای سبز شهری و بازسازی سد خاکی در بالادست شهر، رنگ‌آمیزی جداول و تغییر مکان دفع زباله‌های شهری بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش اداری نیز امور اداری، حسابداری، فنی و شهرسازی را به سیستم اداری شهرداری‌ها متصل کردیم.

فرجاد خاطر نشان کرد: از پروژه‌های انجام شده در شنبه اجرای بلوار بسیج با اعتبار 260 میلیون تومان، فاز 1 پارک عمومی غدیر با اعتبار 237 میلیون تومان، خیابان‌های ولی عصر و حافظ با اعتبار 100 میلیون تومان، خیابان‌های آیت‌الله دشتی و شهید آزمون با اعتبار 100 میلیون تومان، خیابان شهید فاریابی با اعتبار 30 میلیون تومان و روشنایی بلوار بسیج با اعتبار 50 میلیون تومان بوده است.

از درخواست‌های مهم مردم در این جلسه افتتاح بانک در شهر بود که موجب شده است روزانه حدود 60 درصد مردم تنها به‌خاطر کارهای بانکی از شهر خارج شوند و احداث پارک کوهستانی در کنار آبشار این شهر بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول