اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سیاست اصلی ما در سال آینده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی که سالیان درازی است در این شهرستان شروع شده جز اولویت و سیاست اصلی ما در سال آینده است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سیاست اصلی ما در سال آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نیر اظهار داشت: مردم ما باید طعم شیرین بهره‌مندی از طرح‌ها و پروژه‌های آغاز شده و همچنین وعده داده شده را بچشند و خود بر پیشرفت و توسعه منطقه گواه باشند.

وی تصریح کرد: سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم سالی غرورآفرین و پر از خیر و برکت برای اهالی نیر و استان کشورمان بود چرا که در سال 90 اقتدار ایران در تمام حوزه‌ها شکل مضاعف پیدا کرد.

عباداللهی در ادامه سخنان خود به برخی از رویدادهای سال 90 اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین رخداد بین‌المللی ایرانیان در سال 90 حضور آگاهانه در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ماه بود که ملت نشان دادند از پشتیبانی این انقلاب دست نمی‌کشند.

این مسئول برگزاری موفقیت‌آمیز سرشماری نفوس و مسکن، انجام سفر چهارم رئیس جمهور، اجرای مناسب قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و برخی از تحولات منطقه‌ای و کشوری را از رخدادهای اصلی در سال 90 برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال سعی کردیم با تزریق اعتبارات مناسب بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز را در شهرستان فراهم آوریم و با بسترسازی‌های انجام شده امیدواریم سال آینده در بخش مسکن و اجرای طرح‌های گردشگری تحول عظیمی را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، فرماندار نیر از رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست اعتبارات عمرانی شهرستان را از منابع مختلف به ویژه اعتبارات ملی پیگیری کنند و به یقین مدیری که بیشترین اعتبار عمرانی را از محل ملی کسب کند، مورد تشویق قرار می‌گیرد.

نوروز حقیقی ما در اعتلای معنوی و اخلاقی است

امام جمعه شهرستان نیر در این جلسه با بیان این‌که عید نوروز حقیقی ما عید اعتلا و ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه است، گفت: اگر چنین زمینه‌هایی در جامعه فراهم شود گناه و معصیت به حداقل رسیده و این خود بزرگ‌ترین عید برای امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ماهیت عید را باز داشتن نفس از انجام گناه و دوری از معاصی توصیف کرد و افزود: اگر نتوانیم ارزش‌های اسلامی و اخلاقی را در جامعه و محیط‌های اجتماعی حفظ کنیم خوش یومن بودن عید دچار تزلزل جایگاه می‌شود.

وی در ادامه با قدردانی از حضور آگاهانه مردم شهرستان نیر در پای صندوق‌های رأی در دفاع از ولایت و امامت صالح جامعه تصریح کرد: رأی مردم به نامزدهای مجلس در حقیقت رأی به تداوم آرمان انقلاب اسلامی بود.

مقدسی همه مسئولان نظارتی را به کنترل قیمت‌ها و برخورد مناسب با مسافران نوروزی فرا خواند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول