اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

مجلس نهم برای پیشرفت کشور گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم با حفظ وحدت برای پیشرفت کشور گام بر خواهد داشت.

مجلس نهم برای پیشرفت کشور گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس علی‌اکبر آقایی در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با راه یافتن اکثریت لیست جبهه متحد اصولگرایان به مجلس نهم با وحدت و همکاری خواهیم توانست برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم و برای حل مشکلات مردم قوانین بهتری به تصویب برسانیم.

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان فرمایشی از بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که فرموده‌‌‌‌اند مجلس عصاره ملت می‌باشد گفت: امید این نظام ولایت فقیه می‌باشد تا وقتی که نور ولایت فقیه در کشور است بن‌بستی در مملکت وجود نخواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه ما باید با تبعیت از مقام معظم رهبری جامعه را به سوی وحدت و اتحاد سوق دهیم گفت: باید فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را در هر زمینه جامه عمل بپوشانیم به طوری که تلاش برای پیشرفت کشور در سایه همدلی یکی از مهمترین مطالبات ایشان است.

آقایی ادامه داد: طی چند ماه اخیر در حالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلیغات شیطانی گسترده‌ای برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات به راه انداخته بودند ولی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب و با دعوت مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌‌های رأی همه آتش‌افروزی دشمنان خنثی گردید.

نماینده مردم سلماس در مجلس اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با لبیک به ندای ولی فقیه خود با حضور در صحنه ناامیدی دشمنان کشور اسلامی را رقم زده‌اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول