اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

پروژه‌های نیمه تمام شهری را تمام کنید

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام از سوی شورای شهر رو شهرداری اردبیل شد.

پروژه‌های نیمه تمام شهری را تمام کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل به شورای شهر اظهار داشت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام شهرداری را با توجه به اتمام عمر شورا در سال 91 خواستاریم.

وی گفت: شورای سوم نسبت به دوره‌های قبل دو سال و اندی فرصت خدمتگزاری و خدمت‌رسانی بیشتری را داشت که از همین قبل ما خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری هستیم.

این مسئول ابراز داشت: شورای شهر با استفاده از این موقعیت استثنایی باید بتواند این پروژه‌ها را با دقت و سرعت بیشتر به انجام رسانده و هیچ پروژه نیمه تمامی را در شهر شاهد نباشیم.

فرماندار اردبیل همچنین نسبت به خدمات‌رسانی به شهرک‌های جدید‌التاسیس، پرجمعیت و مناطق اطراف شهر اردبیل نیز تذکر داد و اظهار داشت: هر قدر خدمات را در مناطق اطراف شهر بیشتر و مناسب‌تر توزیع کنیم به همان میزان رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

اکبری با تاکید بر توزیع صادقانه امکانات و اعتبارات در حوزه شهرسازی ابراز داشت: از شهرداری اردبیل به خاطر تشکیل جلسات با هیئت امنا و بزرگان شهر و نظر‌خواهی از آنان در توسعه شهری تقدیر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید در توزیع اعتبارات اولویت‌بندی کرده و در راستای عمران و آبادانی منطقه نقش موثری را ایفا کند.

این مسئول کوچک‌سازی و چابک‌سازی شهرداری را نیز یادآور شد و گفت: شهرداری اردبیل با ادغام سازمان حمل و نقل درون شهری از جمله اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و تاکسیرانی برنامه‌ریزی مناسبی را در این حوزه ایجاد کرد.

 

* دستگاه‌های اجرایی گوی سبقت را در مشارکت از مردم بربایند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر خدمات گسترده و جدی دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: دستگاه‌ها باید در همکاری با شورا و شهرداری گوی سبقت را از مردم بربایند و در گام اول با پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری فرهنگ مشارکت مردمی را به مردم بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم نیازمند مشارکت همه به ویژه دستگاه‌های اجرای است، افزود: بخشی از نیازهای شهری را در حوزه اعتبارات باید دستگاه‌ها به شایستگی برآورده کنند.

این مسئول بیان داشت: در ارائه خدمات شهری توپ را روانه زمین شهرداری و شورای شهر کردن آسان است اما همگی ما موظف به یاری شهرداری هستیم.

فرماندار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه حق و حقوق شهرداری اردبیل و مجموعه شهری نباید با نگاه شهرستانی باشد، تصریح کرد: در تخصیص اعتبار و تدوین بودجه باید مرکز استان مورد توجه قرار گرفته و امکانات درمانی، فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و... با آمار جمعیتی محاسبه شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول