اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

سرخوردگی استکبار بهترین فرصت در پیشرفت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: سرخوردگی استکبار جهانی در ماه‌های اخیر بهترین فرصت برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی است.

سرخوردگی استکبار بهترین فرصت در پیشرفت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل، سردار سید حسین بتولی در جریان سفر به استان اردبیل و در نشست اعضای قرارگاه نوروزی ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی بعد از شکست‌های پی‌در‌پی در انتخابات 12 اسفند امسال نیز با مشاهده سیل عظیم مردم در صحنه انتخابات احساس سرخوردگی و شکست واقعی می‌کند و باید برای همیشه فاتحه نظام‌های مدعی دموکراسی و لیبرالیسم را بخوانیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم بزرگ ایران با حضور میلیونی در پای صندوق‌های رأی حرکت عظیمی را به نمایش گذاشتند که نشان از فهم روشن، اراده و باور قلبی ملت بزرگ ایران در تداوم مسیر انقلاب اسلامی و خط ولایت بود.

بتولی خاطر نشان کرد: این دوره از انتخابات صحنه وفاداری و هوشیاری ملت به نظام بود که آشکارا ملت ایران طبل رسوایی استکبار و صهیونیسم را به صدا درآورده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: برای چنین ملتی که اسباب ذلت دشمنان را فراهم کردند خدمت در سنگر صادقانه و بی‌ریا افتخاری بزرگ است که امروز نصیب ما شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توانی مضاعف در ایام تعطیلات نوروزی به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده و با به کارگیری زبده‌ترین نیروها آرامش و ایمنی مردم را در روزهای شاد بهاری فراهم می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: نیروی انتظامی با استفاده از ابزارهای آموزشی و تولیدات فرهنگی و همچنین برقراری ارتباط عمیق با مردم و فراهم کردن ساز و کارهای مناسب توانست نقش محوری را در جامعه ایفا کرده و بستر کاهش بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌ها را فراهم کند.

بتولی افزود: در این ایام که اغلب مردم به مسافرت می‌روند به یقین سارقان در امان نیستند و زحمتکشان نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم اجتماعی و رخداد سرقت به شدت مقابله می‌کنند.

وی از تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی در استان و پرسنل زحمتکش این خطه قدردانی کرد و ادامه داد:‌ امیدواریم با تمهیدات ویژه نیروی انتظامی در استان مسافرپذیر اردبیل شاهد امنیت و آرامش برتر و بیشتر در ایام نوروز باشیم.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی از آغاز طرح نوروزی پلیس خبر داد و بیان کرد: نیروهای ما از 25 اسفند ماه در سه بخش انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه به ارایه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی می‌کنند.

سردار علی روستایی گفت: تاکنون بیش از 90 درصد تمهیدات طرح نوروزی در بحث اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و ایجاد پاسگاه‌های سیار نوروزی انجام شده است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول