اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مطبوعات محلی شمال ایران صورت گرفت

نمایش بازار اسلامی در ضمیمه روزنامه حرف مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران گفت: برای نخستین بار در نشریات محلی شمال ایران، ضمیمه اقتصادی روزنامه حرف مازندران با نام بازار منتشر شد.

نمایش بازار اسلامی در ضمیمه روزنامه حرف مازندران
شکرالله رضازاده شرمه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه روزنامه حرف تلاش دارد تا به بخش‌های مغفول مانده در جامعه بپردازد، اظهار داشت: بازار یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های جامعه است که همواره در نشریات و مطبوعات کمتر به آن نگریسته شده است.
وی با بیان اینکه بازار قلب اقتصادی یک جامعه پویا است و پویایی آن نشانه پویایی جامعه است، گفت: بازار از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی در بخش‌های سیاسی و فرهنگی کشور داشته است.
رضا‌زاده شرمه با تاکید براینکه در این ضمیمه که از این پس ماهانه دو بار منتشر می‌شود، تلاش می‌کنیم بازاری اصولی و منطبق بر معیارهای ایرانی و اسلامی را به نمایش بگذاریم، افزود: بررسی مشکلات قشر بازار و آسیب‌های متوجه این بخش و انعکاس درددل‌های بازاریان از جمله اهداف این ضمیمه‌ است.
به گزارش فارس، نگاهی به بازار آثار هنری، تحلیلی برای بازار سرویس‌دهندگان اینترنتی در مازندران، وقتی بازار کتاب مازندران چنگی به دل نمی‌زند، تاریخ و روند شکل‌گیری اصناف، سیاست بازار میوه در دست دلالان و گذری بر فضای بازار از جمله گزارش‌ها، عناوین و مقالات تولیدی نخستین شماره ضمیمه بازار شماره 493 روزنامه حرف مازندران است.
انتهای پیام/ 30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول