اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

تجهیز 90 درصدی 500 کلاس درس برای میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای پذیرایی و استقبال شایسته از میهمانان فرهنگی در ایام نوروز 500 کلاس درس مهیا شده به صورت 90 درصدی تجهیز شده است.

تجهیز 90 درصدی 500 کلاس درس برای میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: ما از امروز به صورت تمام وقت به اتفاق همکاران و عوامل خدماتی در پذیرایی و میزبانی مسافران نوروزی آماده هستیم و در 62 مدرسه مسافران امسال را در حد آبرومند و شایسته اسکان می‌دهیم.

وی با یادآوری اینکه در کنار تجهیز مدارس خانه‌های معلم و باشگاه فرهنگیان در شهر اردبیل و سرعین نیز با ظرفیتی بالای 240 تخت در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی است، خاطرنشان کرد: بیشترین ظرفیت اسکان ما در اردبیل، سرعین، نیر و نمین متمرکز شده چرا که بر اساس آمارها بیشترین سفرها در ایام نوروز در این مناطق انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در ایجاد بستر سفر آسان، سهل و کم دغدغه آموزش و پرورش به نوبه خود با توجه به توان و استعدادش در خدمت مسافران نوروزی و حتی تابستانی است، افزود: با تدارک امکانات مورد نیاز سعی داریم فرهنگیان و خانواده‌های آنها از سفرهای ایام نوروز بهترین استفاده را بکنند تا خود را برای یک سال پر از شور و نشاط و تحرک و پویایی در مسیر رشد و تعالی آماده کنند.

محمود‌زاده هزینه قابل پرداخت از سوی فرهنگیان را برای اسکان برای مراکز درجه یک 11 هزار تومان و درجه دو 9 هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: اغلب مراکز اقامتی ما جزو درجه یک محسوب شده و مبلغ به دست آمده از این محل نیز صرف خرید تجهیزات برای سال‌های آتی و پرداخت حق‌الزحمه عوامل ستاد اسکان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول از آماده‌سازی تمام نماز‌خانه‌های مدارس، استخر شنا، سالن‌های ورزشی، درمانگاه و برخی از امکانات آموزش و پرورش برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: در بسیاری از این مراکز خدمات به رایگان به فرهنگیان استان و مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرکز اقامتی – رفاهی فرهنگیان اردبیل در قالب 120 تخت و سرعین نیز در قالب 110 تخت و بیش از 90 اتاق در این ایام در خدمت مسافران و گردشگران خواهد بود.

محمود‌زاده اضافه کرد: در سال گذشته در همین ایام 511 کلاس درس برای مسافران نوروزی تدارک دیده بودیم که 4 هزار و 630 خانوار و بیش از 22 هزار و 550 نفر فرهنگی در آن اسکان یافتند.

وی تعداد عوامل اجرایی را نیز 606 نفر در ایام نوروز اعلام کرد و ابراز داشت: نوروز سال قبل برای مسافران فرهنگی 9 هزار و 500 پرس غذای رایگان داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود متذکر شد: در تابستان امسال نیز در قالب 975 کلاس درس از 18 هزار و 304 خانوار با ظرفیت 112 هزار و 100 نفر فرهنگیان و خانواده‌های آنها پذیرش کردیم که بیش از 500 هزار پرس غذای گرم نیز در این ایام به صورت رایگان توزیع شد.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول