اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

آمادگی مساجد برای پذیرش در راه ماندگان / اسکان 10 هزار نفر در راه مانده در مساجد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به آمادگی همه مساجد استان زنجان برای پذیرش در راه ماندگان گفت: روز گذشته قریب به 10 هزار نفر در راه مانده در مساجد استان زنجان اسکان پیدا کرده‌اند.

آمادگی مساجد برای پذیرش در راه ماندگان / اسکان 10 هزار نفر در راه مانده در مساجد زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان و متصدیان در مساجد استان زنجان آمادگی لازم را به منظور ارائه خدمات به مسافران در راه مانده دارند.

وی با اشاره به مسدود شدن راه‌های استان در اثر بارش شدید برف افزود: مسئولان اداره کل اوقاف به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران همه مساجد را به منظور اسکان مسافران تجهیز کرده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر مساجد استان زنجان امامزاده سید ابراهیم، حسینیه و زینبیه اعظم زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی مساجد الهادی، طالقانی، نبی اکرم، آیت‌الله دستغیب، آقا کاظم و کاروانسرا سنگی زنجان از دیگر مکان‌هایی برشمرد که آمادگی پذیرش مسافران و در راه ماندگان را دارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول