اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد

اسکان اضطراری 1000 مسافر در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 140 نفر از مسافرانی که به دلیل کولاک شدید در راه مانده بودند توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اسکان اضطراری داده شدند.

اسکان اضطراری 1000 مسافر در جاده‌های آذربایجان غربی

 یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دنبال بارش سنگین برف و وقوع کولاک در اکثر جاده‌های استان آذربایجان غربی، رانندگانی که در این مسیرها در حال تردد بودند دچار مشکل شدند.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان، تصریح کرد: به دلیل کاهش میدان دید، رانندگانی که در جاده‌های استان در حال تردد بودند دچار مشکل شدند و در بخش اعظمی از گردنه‌های استان به دلیل وقوع کولاک شدید مجبور به اسکان اضطراری مسافران نوروزی شدیم.

این مسئول با اشاره به اسکان اضطراری مسافران در راه مانده، افزود: مسافران در گردنه‌های ماین‌بلاغ و زنجیران اسکان داده شده‌اند.

زینال‌پور ادامه داد: با توجه به وضعیت راههای استان نیاز به امداد رسانی بود که این وضعیت از ساعت 15 دیروز در محورهای نقده به سه راهی حیدرآباد، سه‌راهی محمدیار به طرف ارومیه جمع کثیری از خودروها دچار مشکل شده بودند که عملیات امداد رسانی انجام شد و از ساعت 15 دیروز تا کنون اقدامات امداد رسانی با حضور نیروهای امدادی شهرستانهای نقده و پایگاه‌های جاده‌ای حیدرآباد، مهاباد، ارومیه و اشنویه موفق شدیم بخش عمده‌ای از مسافران که یک هزار و 140 نفر بودند را امداد رسانی و اسکان دهیم.

وی اضافه کرد: با بازگشایی مسیرها این مسافران به مسیر خود ادامه می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان، گفت: مسافران در راه مانده تغذیه اضطراری شده‌اند و در حال حاضر بخشی از امدادگران مشغول انجام مأموریت هستند و در پایگاه حیدرآباد در محمدیار و نقده مسافرانی که قادر به ادامه مسیر نیستند اسکان داده شده‌اند و خدمات امدادی به آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول