اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

راه ارتباطی روستاهای تکاب مسدود شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: راه ارتباطی 60 روستا در تکاب مسدود شد.

راه ارتباطی روستاهای تکاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، محمدعلی داعی عصر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: راه دسترسی 60 روستای تابعه این شهرستان با مرکز شهر به دلیل کولاک شدید و بارش سنگین برف مسدود شده است.

وی افزود: از این تعداد 25 روستا در بخش مرکزی و مابقی در بخش تخت سلیمان واقع شده‌اند.

این مسئول با اشاره به انسداد محورهای ارتباطی تکاب - دندی و تکاب - ایرانخواه از روز شنبه به دلیل بارش برف و کولاک شدید خاطرنشان کرد: محورهای تکاب – شاهین‌دژ و تکاب - بیجار باز است.

داعی گفت: تردد در محور مایین‌بلاغ نیز به سختی و کندی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام راهداران مشغول فعالیت هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی محورهای مسدود شده اقدام کنند.

رئیس اداره راه و ترابری تکاب نیز از مسدود شدن محورهای مواصلاتی تکاب -ایرانخواه و تکاب - دندی در جنوب آذربایجان غربی به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

بهلول عبدی اظهار داشت: این محورها به دلیل تداوم کولاک و نبود دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و از تردد خودروها در این محورها جلوگیری به عمل می‌آید.

وی گفت: با وجود تلاش هفت دستگاه خودروی سنگین برف‌روب در این محورها اما کولاک شدید و کم سابقه کار پاکسازی در این محورها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

عبدی، ارتفاع برف در این محورها را دو تا سه متر اعلام کرد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای برف‌گیر این شهرستان را دارند خواست تا خودروهای خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی تجهیز کنند.

تکاب از مناطق سردسیر کشور بوده و در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

هم اینک ارتفاع بارش در مناطق شهری تکاب حدود 20 سانتی‌متر بوده و این میزان در ارتفاعات و محورهای مسدود شده به دلیل کولاک شدید به بیش از یک متر هم می‌رسد.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول