اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اول سال 91

مرحله نخست مسکن مهر پردیس به اتمام می‏رسد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از اتمام مرحله نخست طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس تا نیمه اول سال آینده خبر داد.

مرحله نخست مسکن مهر پردیس به اتمام می‏رسد

علی نیکزاد امروز در حاشیه آیین گشایش 4 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه امروز قرار بر بازدید از سه سایت مختلف طرح‏های مسکن مهر پردیس بود؛ اما به دلیل کمبود وقت ممکن نشد.

وی ادامه داد: اما حضور رئیس جمهوری برای مسئولان و دست‏اندرکاران اجرای طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس مایه خوشحالی است.

نیکزاد اضافه کرد: طبق برنامه‏های از پیش تعیین شده، مرحله نخست طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس در نیمه اول سال آتی به اتمام می‏رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: سایر واحدهای مسکونی طرح‏های مسکن مهر پردیس نیز به همراه دیگر نقاط استان تهران به یاری باری تعالی در نیمه دوم سال 91 افتتاح می‏شود و کلید آنها در اختیار مردم قرار می‏گیرد.

وی با بیان اینکه باور امروز انبوه‏سازان، کاربردی بودن روش‏های جاری در خانه‏سازی است گفت: صبح امروز نامه‏ای از سوی یکی از شرکت‏های خانه‏سازی مبنی بر درخواست صدور مجوزهای لازم برای اجرای یک‌هزار و 500 واحد مسکونی دیگر در پردیس به رئیس جمهور ارائه شد.

نیکزاد ادامه داد: این بدین معنی است که حمایت‏های دولت، تسهیلات پرداختی و پشتیبانی وزارتخانه‏های زیربنایی سبب شده تا شرکت‏های خصوصی و انبوه‏سازان واحدهای مسکونی به مزایای کاربردی روش‏های جاری در ساخت و تحویل خانه باور داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول