اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

برای اخذ اسناد عرصه‌های مسکن مهر تلاش شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم اخذ اسناد عرصه‌های مسکن مهر در این استان گفت: تلاش و همکاری مسئولان در این زمینه ضرورت دارد.

برای اخذ اسناد عرصه‌های مسکن مهر تلاش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی‌فضل عزیزی ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمات‌رسانی به مردم بوده و مسئولان باید در این زمینه تلاش داشته باشند تا خدمات مطلوبی را برای عموم مردم ارائه دهند.

* تأکید بر نظارت مستمر بر جاده‌ها در راستای رفاه حال مسافران نوروزی

معاون مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث ادغام وزارتخانه‌ها ابراز داشت: پس از ادغام دو یا چند مجموعه در ابتدا یک ناپایداری به وجود می‌آید که آن مجموعه باید با اتحاد و همفکری آن ناپایداری را به پایداری تبدیل کنند.

عزیزی افزود: مسئولان باید با ایجاد فضای همدلی، دوستی و برادری زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم آورند.

وی انجام سریع‌تر و مطلوب‌تر امور محوله را نتیجه همکاری و همفکری مجموعه افراد یک سازمان عنوان کرد.

عزیزی با اشاره به وظایف راه و شهرسازی بیان داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، هماهنگی در نظارت بر جاده‌ها و محورهای مختلف شهری و روستایی و حل مشکلات احتمالی مسافران و گردشگران نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معاونت‌های املاک، مسکن، فنی و اجرایی و شهرسازی در این اداره بسیار مهم بوده و حوزه وظایف گسترده‌ای دارند.

عزیزی با بیان اینکه 90 درصد کار اداره‌های مسکن و شهرسازی در زمینه املاک بوده‌ است، خاطرنشان کرد: در این حوزه تملک، واگذاری و حفاظت اراضی تنها حوزه درآمدزا برای مسکن و شهرسازی بوده که لازم است به آن توجه ویژه شود.

وی اخذ اسناد طرح‌های مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه مسکن مهر عنوان کرد و گفت: برای سهولت در ادامه روند ساخت و واگذاری مسکن مهر توجه به این مسأله بسیار مهم است.

* تسریع در روند اجرایی و کیفیت در مسکن مهر بسیار مهم است

معاون مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از برنامه زمان‌بندی در زمینه اخذ اسناد طرح‌های مسکن مهر در کهگلویه و بویراحمد عقب هستیم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

عزیزی با اشاره به لزوم تقویت نظارت بر اجرای طرح تفصیلی شهرها ابراز داشت: تعیین کاربری‌ها برای واگذاری زمین‌های منابع ملی، شخصی و زمین‌های راه و شهرسازی و طی مراحل قانونی در این حوزه از دیگر وظایف مهم در مسکن و شهرسازی است.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای مسکن مهر در گچساران گفت: وظایفی که دو اداره مسکن و شهرسازی و اداره راه و ترابری انجام می‌دادند باید بدون تأثیرپذیری از مسائل حاشیه‌ای ادامه پیدا کرده و روند خدمات‌رسانی در اداره راه و شهرسازی شتاب گیرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول