اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

علی پورآفریقا باید به میادین ورزشی بازگردد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: علی پورآفریقا بازیکن سال‌های دور تیم ملی نوجوانان باید هر چه سریعتر به میادین ورزشی آبادان بازگردد.

علی پورآفریقا باید به میادین ورزشی بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان مظفر شاملی صبح امروز ضمن عیادت از علی پورآفریقا؛ پیشکسوت فوتبال آبادان که به تازگی از بستر بیماری رها شده، اظهار کرد: متأسفانه شرایط کاری و اتفاقات آبادان باعث می‌شود که دیر از حال یکدیگر باخبر شویم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی علی پورآفریقا افزود: این پیشکسوت از فوتبالیست‌های بزرگ آبادان بوده که باید کوتاهی ما را در خصوص دیر متوجه شدن بیماری‌اش ببخشد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان اضافه کرد: امیدوارم هستم که بازیکن سالهای دور تیم ملی نوجوانان ایران هر چه سریعتر سلامتی خود را بازیافته و در کنار خانواده‌اش عمر پربرکت داشته باشد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال آبادان نیز با تمام توان تا آنجاییکه مقدور باشد به این بازیکن بزرگ و پیشکسوت خدمت کرده تا دوباره شاهد حضور وی در کنار ورزش شهرستان باشیم.

شاملی در خاتمه تصریح کرد: ما از علی پورآفریقا انتظار داشته که خانه‌نشینی را فراموش کرده و هر چه سریع‌تر ضمن بازیابی سلامتی کامل با حضور در میادین ورزشی و بودن در کنار بازیکن مستعد فوتبال آبادان، به ورزش این منطقه خدمت کند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول