اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

برخورد شدید با هرگونه رانت‌خواری در ورزش گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با هرکس که بخواهد به نوعی به ورزش گیلان آسیب بزند و رانت‌خواری کند برخورد شدید می‌شود.

برخورد شدید با هرگونه رانت‌خواری در ورزش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های استان با تبریک فرا رسیدن عید نوروز، سال 91 را سال تغییر و تحول در ورزش گیلان دانست و اظهار داشت: سیر این تحول بر اساس برنامه پنجم توسعه نوشته و به روسای هیئت‌های ورزشی گیلان ابلاغ شده است.

وی، امر نظارت و کنترل را یکی از برنامه‌های مهم ورزش در سال 91 عنوان کرد و افزود: در این راستا هر کس که بخواهد به نوعی به ورزش استان آسیب بزند و رانت‌خواری کند در مقابلش می‌ایستم و برخورد شدید صورت می‌گیرد.

این مسئول، ادامه داد: اگر کسی در سیستم اداره کل ورزش و جوانان استان بخواهد چهره هیئت‌های ورزشی را لطمه‌دار کند سکوت نمی‌کنیم و به دادگاه معرفی می‌کنیم.

وی، با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید کسی پای خود را کج بگذارد، تصریح کرد: اهرم‌های نظارتی و کنترلی در ورزش استان قوی‌تر می‌شود.

بابایی برخورد درست با رسانه‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: باید با تمام رسانه‌ها به یک نحو برخورد شود و عملکرد هر رسانه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی را امری مهم دانست و ابراز داشت: ارتباطات نقش مهمی در فعالیت‌های کشور دارد و ارتباط خوب با خبرگزاری‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه از طریق رسانه‌ها با مردم ارتباط قوی‌تری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که در ورزش استان چه اقدام‌هایی صورت گرفته است.

وی، روابط عمومی را زبان گویای اداره کل نامید و اذعان داشت: از سال 91 به هیچ رسانه‌ای به صورت مستقیم پاسخ نمی‌دهم و باید با هماهنگی روابط عمومی صورت گیرد.

بابایی، نقش رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها و صدا و سیما را بسیار مهم خواند و بیان داشت: انعکاس اخبار به صورت روزانه برای ما بسیار مهم است و باید نقاط ضعف و قوت  ورزش استان بیان شود.

وی، روسای هیئت‌های ورزشی گیلان را از سال 91 ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها دانست و یادآور شد: در ورزش همواره به دنبال برگزاری مسابقات و کسب مدال بودیم و از مسایل عملی و فرهنگی و اخلاقی غفلت شده است که از سال جدید به این مقوله بیشتر پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول