اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان فوریت‌های پزشکی

مرکز مدیریت حوادث بم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح شد.

مرکز مدیریت حوادث بم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، ظهر امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور و جمعی از مسئولان محلی، ستاد مرکزی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح شد.

مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی بم در حاشیه این افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم گفت: این مرکز در ساختمانی با زیر‌بنای 950 متر ‌مربع راه‌اندازی شده که برای تجهیز آن تا‌کنون 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد رجایی با اشاره به اینکه این مرکز با 15 نیروی ستادی و عملیاتی و با دو پایگاه شهری و 10 پایگاه جاده‌ای کار خود را آغاز کرده است، ابراز داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن منطقه درخواست افزایش تعداد این پایگاه‌ها و امکانات لجستیکی و پشتیبانی از جمله اتوبوس آمبولانس، آمبولانس پشتیبانی و امداد هوایی را به مسئولان داده‌ایم.

وی بیان داشت: در این ارتباط قول مساعد داده شده است و ما منتظر هستیم تا هر چه سریع‌تر این امکانات در اختیار این مرکز قرار گیرد.

رجایی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این مراکز به ویژه در ایام نوروز و با تقاضا از هم‌وطنان برای رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: هم‌وطنان می‌توانند در صورت برخورد با حوادث موارد را با شماره 115 به اورژانس اطلاع دهند.

رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور به همراه جمعی از مسئولان محلی از مرکز اورژانس بیمارستانی پاستور، پایگاه‌‌های شماره یک و دو شهری، ساختمان یا‌ما اهدا شده از ایرانیان مقیم امریکا و کمپ سلامت و سالن آموزش این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول