اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام نوروز

سلام بهار از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از پخش برنامه سلام بهار از این رادیو در ایام نوروز خبر داد.

سلام بهار از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های نوروزی رادیو معارف اظهار کرد: برنامه سلام بهار یکی از تولیدات رادیو معارف بوده که فضایی شاد و معنوی را در ایام نوروز ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ابوالفضل سلیمانی تهیه‌کنندگی، مریم سقلاطونی نویسندگی، محمد جواد محمدی گویندگی و حمیده نجاتی گزارشگری این برنامه را بر عهده دارد.

مدیر رادیو معارف در توضیح محتوای این ویژه برنامه گفت: این ویژه‌ برنامه 120 دقیقه‌ای از 27 اسفند سال جاری تا پایان نوروز هر روز ساعت 9 به سمع شنوندگان می‌رسد.

وی یادآور شد: حجج اسلام اتابکی و ایراندوست نقش کارشناس برنامه سلام بهار را بر عهده داشته و آداب نوروز، معرفی اماکن مذهبی و هنری، انعکاس پیام نوروزی مقام معظم رهبری، حسن خلق، عبرت‌های بهار، بهره درست از نعمت‌ها و شکر عملی نعمت‌ها را بیان می‌کنند.

لطفی‌نیاسر ادامه داد: ویژه برنامه «سلام بهار» به همت گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف و با هدف ایجاد فضای شاد و معنوی در ایام نوروز با بهره‌گیری از آیات و روایات تولید شده و به گرامیداشت آئین ملی و مذهبی و آگاهی‌بخشی نسبت به آداب اسلامی می‌پردازد.

وی با اشاره به تولید برنامه لبخند صبح گفت: این برنامه به بررسی سیر و سیاحت در قرآن و بیان آیه‌های بهاری و دید و بازدید در قرآن می‌پردازد.

مدیر رادیو معارف یادآور شد: برنامه «سرمایه» و «کنکاش» با کارشناسی استاد عباسی از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که به بررسی دکترین شوک و بحث و بررسی مسائل مالی اسلام در زمینه خمس در 28 اسفند می‌پردازد.

وی از تولید برنامه منشور امیر خبر داد و افزود: محمدجواد طوسی تهیه‌کنندگی، افسانه ضیایی نویسندگی و حامد عباسی گویندگی این برنامه را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه مفاهیم و مضامین کتاب شریف و ارزشمند نهج‌البلاغه را بیان کرده و به همت گروه قرآن و حدیث رادیو معارف تولید شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول