اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه هنری پیک صبا

برنامه نوروزخوانی در خمین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین از برگزاری برنامه نوروزخوانی در سطح شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

برنامه نوروزخوانی در خمین اجرا می‌شود

حجت‌الله فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این برنامه توسط گروه هنری پیک صبا و با کسب مجوز‌های لازم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن بادبادک‌ها نیز با همکاری اداره ورزش، فرمانداری و اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس تصمیمات این کمیته مقرر شد پیام‌ها و شعارهای اخلاقی در زمینه‌های امر به معروف و نهی از منکر و تبریک سال جدید در قالب نصب بنر در سطح شهر نصب شود.

فدایی بیان کرد: همکاری و برنامه‌ریزی توسط اداره اوقاف در امر آماده‌سازی مساجد بین‌راهی، دعوت مردم در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و برگزاری زیارت عاشورا و دعای تحویل سال در زمان تحویل سال نو، اداره میراث فرهنگی در فراهم کردن شرایط برای بازدید مستمر مردم و مسافران از موزه سالار محتشم، برگزاری تور یک روزه از بیت امام (ره)، سنگ نگاره‌های تیمره و موزه سالار محتشم و تهیه بروشور برای راهنمایی مسافران، هلال‌احمر در استقرار دو اکیپ امدادی در ورودی شهر و مقابل بیت حضرت امام، توزیع دفترچه‌های راهنمای مسافران، توزیع کتاب و کیف کمک‌های اولیه به مسافران، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه و تهیه بروشور با مضامین آمادگی در مواقع بحرانی و سیل و زلزله، بنیاد شهید برگزاری مراسم سال تحویل در کنار قبور مطهر شهدا به همراه تقدیر از خانواده شهدا و چیدمان سفره هفت‌سین در کنار قبور شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا در ایام نوروز صورت گیرد.

وی ادامه داد: آماده‌سازی مهمانسرای دانشگاه‌ها برای مهمانان نوروزی، تخفیف 20 درصدی هتل امام رضا (ع) برای استفاده مسافران و ارائه صبحانه رایگان به مسافران، نصب تابلو و بنر از تمثال حضرت امام و مقام معظم رهبری با متن خوشامدگویی، توزیع بروشورها و چیدمان سفره هفت‌سین در سطح شهر، برگزاری جنگ شادی به مدت 10 روز، پخش فیلم‌های سینمایی جدید در ایام نوروز و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان خمین است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول