اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالیت‌های ستاد نوروزی امروز آغاز شد

2 سینمای 5 بعدی در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس از اتمام عملیات احداث دو سینمای پنج بعدی همزمان با آغاز سال نو در منطقه آزاد ارس خبر داد.

2 سینمای 5 بعدی در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: برای احداث این دو سینما بالغ بر 1600 میلیون ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام گرفته است.

وی افزود: علاقه‌مندان به هیجان و تصاویر چند بعدی می‌توانند برای استفاده از امکانات این سینماها در پارک کوهستان و پارک جنگلی منطقه آزاد ارس حضور داشته باشند.

نجفی تصریح کرد: پارک کوهستان از جمله قطب‌های گردشگری منطقه آزاد ارس است و پارک جنگلی نیز که در محیطی زیبا و آرام در نزدیکی بازار آراز یکی از بازارهای این منطقه است به سینماهای پنج بعدی مجهز شده‌اند تا گردشگران علاقه‌مند به تصاویر و فیلم‌های هیجانی در کنار خرید به تفریحات شاد و سالم نیز بپردازند.

وی یادآور شد: فعالیت رسمی این ستاد از امروز آغاز شده و 62 آمارگیر و اطلاع‌رسان و گروه مجهز امداد و نجات و آتشنشانی، خدمات شهری، پایانه‌های مرزی و سایر دستگاه‌ها که در امر تامین اسکان مشارکت دارند آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول