اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم نظارت بیشتر بر بازار در روزهایی پایانی سال

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم نظارت بیشتر بر بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

لزوم نظارت بیشتر بر بازار در روزهایی پایانی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: کنترل قیمت کال از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نبود تعادل در بین تولید و مصرف موجب ایجاد تنش در بازار می‌شود، افزود: مسئولان اجرایی امر باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی از موارد و افزایش قیمت‌ها بازار استان تحت تاثیر بازار کشور قرار دارد، ادامه داد: این امر یکی از موضوعات مهم در بحث کنترل و نظارت بر بازار است.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای برخی از سودجویان در زمینه عرضه کالا و خرید و فروش آن است‌، اضافه کرد: مسئولان اجرایی امر باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار در روزهای پایانی سال افزود: مسئولان اجرایی باید موجبات آرامش خاطر مردم را در این زمینه فراهم سازند.

وی ایجاد نظم و امنیت در بازار را از وظایف مسئولان اجرایی امر عنوان کرد و افزود: تعدیل قیمت‌ کالاهای موجود در بازار نیز از دیگر مواردی است که باید مورد قرار گیرد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به افزایش نظارت بر بازار در ایام تعطیل اضافه کرد: نباید مردم مشکلی از نظر تامین کالاهای مورد نیاز خود در هر بخش داشته باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول