اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

ضرورت ارتقای جایگاه روحانیت در جامعه

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه روحانیت در جامعه گفت: ارتقای این جایگاه موجب موجب بی‌ثمر شدن تلاش‌های دشمنان می‌شود.

ضرورت ارتقای جایگاه روحانیت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در همایش علمای استان زنجان با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شبکه تبلیغی روحانیت در فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی داشته است.

وی سعادت و شقاوت هر جامعه‌ای را منوط به فرهنگ حاکم بر آن جامعه دانست و افزود: اگر در جامعه‌ای فرهنگ توحیدی جاری باشد سعادت مادی و معنوی آن تضمین می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حاکم بودن فرهنگ توحیدی در هر جامعه‌ای آبادانی دنیا و آخرت مردم آن جامعه را به دنبال دارد.

وی بر ویژه بودن نقش روحانیت به عنوان مبلغان فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری عنصر اصلی مبلغ فرهنگ در جامعه روحانیان هستند.

حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: روحانیت در همه شئون زندگی فرهنگی و اجتماعی مردم حضور دارد.

وی با اشاره به احساس ضرورت مردم به حضور روحانیت در جامعه افزود: هنجارها و ارزش‌های تبلیغ شده توسط روحانیت در جامعه موجب سعادت هر جامعه می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: در طول تاریخ گفتار و کردار جامعه دینی برای جامعه حجت شرعی بوده است.

وی روحانیت را مرزبان استقلال فرهنگ شیعه دانست و گفت: گسترش این فرهنگ نیز بر عهده روحانیت است.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اشاعه خرافات در جامعه اضافه کرد: روحانیت علاوه بر گسترش فرهنگ شیعه وظیفه مبارزه با این خرافات را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حمله فرهنگی از طرف استکبار را اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: وظیفه روحانیت در این جبهه سنگین‌تر از هر قشر دیگری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اولویت فرهنگی جامعه کنونی را ارتقای جایگاه روحانیت اعلام کرد و گفت: اگر این امر در جامعه اتفاق بیفتد دشمن به هیچ یک از اهدافش نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: رهبری جامعه در دست ولی فقیه است و با اطاعت از او همه فتنه‌های استکبار نقش بر زمین می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول