اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مقام معظم رهبری در 21 مرکز فرهنگی امریکای لاتین، صورت می‌گیرد

همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری" در همدان

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: ششم اسفندماه همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری" در همدان با حضور "سهیل اسد" نماینده مقام معظم رهبری در 21 مرکز فرهنگی امریکای لاتین برگزار می‌شود.

همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری" در همدان

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی در گف‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سلسله همایش‌های "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری" در این استان، برگزاری  این همایش را امری مهم برای افزایش بینش و بصیرت مردمی در امر حضور حداکثری در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها به تفکیک در هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: نقطه ثقل این همایش‌ها همایش باشکوهی است که در روز شنبه(ششم اسفندماه) با حضور دکتر"سهیل اسد" از طلاب خارجی قم و نماینده مقام معظم رهبری در 21 مرکز فرهنگی امریکای لاتین برگزار می‌شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان با بیان اینکه این مراسم 10 صبح در محل سالن اجتماعات سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این مراسم حدود 500 نفر از طلاب خواهر و برادر شش مدرسه حوزه علمیه همدان(دو حوزه خواهران و چهار حوزه برادران) به همراه مبلغان، روحانیان مستقر در روستاها و روحانیون هجرت بلندمدت نیز حضور خواهند داشت.

وی ابراز کرد: در این سری همایش‌ها با توجه به اهمیت حضور حداکثری علاوه بر مباحث انتخاباتی، منویات مقام معظم رهبری نیز در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان می‌شود.

به گفته گرجی در راستای ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات در استان 60 نفر مبلغ به روستاهای فاقد روحانی استان اعزام می‌شوند که از مبلغان بومی استان هستند.

وی با بیان اینکه مبلغان حوزه‌های علمیه به هیچ عنوان کاندیدای خاصی را تبلیغ نمی‌کنند، متذکر شد: حوزه‌ علمیه همدان از هیچ کاندیدایی به صورت مشخص حمایت نمی‌کند اما مردم را به حضور حداکثری و انتخاب اصلح طبق معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول