اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی خواستار شد

تقویت فعالیت‌های مذهبی بین جوانان

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و دینی در بین جوانان تقویت شود.

تقویت فعالیت‌های مذهبی بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی ظهر امروز در جمع مردم گنخک شیخ، ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات از جوانان خواست تا با الگوگیری از شخصیت معنوی عالم وارسته حضرت آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی گنخکی در تقویت اخلاق و شخصیت معنوی خود را برای مقابله با ترفندهای دشمنان در جنگ نرم آماده کنند.

امام جمعه کاکی با اشاره به سخنان آیت‌الله‌خامنه‌ای افزود: آنچه موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را با اهمیت می‌کند، گذار نحوه تهاجم استکبار به منظور تحت سلطه درآوردن ملت‌ها، از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی است، تا از این طریق بتواند با تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی آن ملت‌ها، هویت ملی و دینی آن‌ها را سلب کند.

وی گفت: شناخت، درک صحیح و داشتن تصویری روشن از ابعاد و همچنین راه‌های مقابله با جنگ نرم، می‌تواند ما را در دفاع از هویت ملی و دینی خود یاری کند.

محمدی با بیان اینکه باید فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و دینی در بین جوانان تقویت شود از مسئولان خواست شرایط و امکانات لازم از جمله کانون‌های فرهنگی در مساجد، کتابخانه و سالن ورزشی و ... برای بسترسازی مناسب برای رشد و پرورش جوانان فراهم کنند.

وی در ادامه به بیان دیدگاه‌ها و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: نیروهای فرهنگی نقش بسیار حساس و مهمی در باورسازی وجود تهاجم فرهنگی و مقابله با آن را دارند.

محمدی وجود جمعیت عظیم جوانان در این روستا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را برای حفظ نام و آرمان‌های روستا لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول