اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشکی ‌قانونی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

کاهش 7.2 درصدی تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: پزشکی ‌قانونی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در 10 ماه امسال، 812 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 7.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

کاهش 7.2 درصدی تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پزشکی ‌قانونی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در 10 ماه امسال، 812 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 7.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

 در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در 10 ماهه امسال آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 487 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 255 مورد در تصادفات درون شهری، 67 مورد در جاده‌های روستایی و سه مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنین در 10 ماه امسال، آمار 12 هزار و 688 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد 9 هزار و 334 نفر مرد و سه هزار و 354 نفر زن هستند. مصدومین حوادث رانندگی 10 ماهه امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 6.9 درصد کاهش یافته است. تعداد مصدومان حوادث رانندگی 10 ماهه سال گذشته، 13 هزار و 625 نفر بود.

52 کشته در حوادث رانندگی دی‌ماه

در دی امسال تلفات حوادث رانندگی 52 نفر بود که در مقایسه با 45 نفری که در مدت زمان مشابه سال گذشته جان باختند، 15.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

از مجموع 52 نفر کشته حوادث رانندگی دی‌ماه، 44 مرد و هشت زن بودند. 22 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی دی‌ماه در جاده‌های برون شهری، 22 نفر در جاده‌های درون شهری، هشت نفر در جاده‌های روستایی ثبت شده است.

تعداد مصدومان حوادث رانندگی دی‌ماه نیز 910 نفر است که این آمار در مقایسه با 898 مصدوم حوادث رانندگی که در دی سال گذشته به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند، 1.3 درصد افزایش داشته است. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول