اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب

میناب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میناب از آمادگی دستگاه‌ها، سازمان و تمام بخش‌های مربوطه این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان در ایام نوروز خبر داد.

میناب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به رشد همه جانبه شهرستان میناب و مهمان‌پذیر بودن این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز، با تمرکز، مدیریت و یکپارچه‌سازی برنامه‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی سال 91 این امر با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان کمیته ستاد تسهیلات نوروزی در زمینه گسترش و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری برای رشد و ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم، گفت: همه ساله شهرستان میناب پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.

فرماندار میناب اظهار داشت: هم‌اکنون میناب از ظرفیت زیادی برای پذیرایی، اسکان و ماندگاری مسافر برخوردار است که امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان سال با سعی و تلاش همه جانبه، کمبودهای احتمالی مرتفع شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی ستاد نوروزی گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده از هم‌اکنون با زیباسازی، محوطه‌سازی‌، ایجاد فضای سبز و نظافت عمومی، شهرستان میناب آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی و گردشگران است.

شایان ذکر است 10 مدرسه با 70 کلاس از سوی آموزش و پرورش، 40 چادر از سوی شهرداری و پایگاه‌های امدادی از سوی هلال‌احمر در تعطیلات نوروز پذیرای مهمانان و گردشگران است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول