اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت

انتقاد امام جمعه میناب از انعقاد قرارداد ‌‌ایران با چین در خصوص گیاهان دار‌ویی

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب ‌با‌ انتقاد از قرارداد ایران و چین در خصوص گیاهان دارویی گفت: با این قرارداد اقلیم گیاهان دارویی و کوه و صحرای کشور در اختیار کمونیست‌ها قرار می‌گیرد.

انتقاد امام جمعه میناب از انعقاد قرارداد ‌‌ایران با چین در خصوص گیاهان دار‌ویی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر انقلاب گفت: فرمایشات مقام عظمای ولایت در این دیدار جامع و راهبردی است.

وی افزود: اینکه رهبر انقلاب از انتخابات به عنوان حادثه‌ای اثرگذار و عاملی برای توهم‌زدایی دشمنان یاد کردند واقعیتی است که نمی‌توان آن را ساده انگاشت.

امام جمعه میناب بیان داشت: مردم در 12 اسفند با حضور حداکثری سیلی محکم و فراموش نشدنی را به گوش استکبار زدند.

وی با بیان اینکه حضور اقشار مردم در انتخابات توام با بصیرت و آگاهی بود، افزود: آرای مردم با وجود اینکه سبب دلگرمی مسئولان می‌شود، مسئولیت آنان را نیز سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه مشکل برخی در سپاه امام علی (ع) ناتوانی در عبور از شخصیت‌ها بود، ادامه داد: مردم ایران با بصیرت خود نشان دادند که از شخصیت‌ها، هر کس که می‌خواهد باشد اما می‌شود از آنها عبور کرد و رای مردم بندرعباس به جوان 30 ساله بیانگر واضح این مطلب است.

وی اضافه کرد: اگر انقلابی در شخصیت‌ها بماند موفق نخواهد شد.

معتمدی‌فر ضمن اشاره به پیام‌های حضور مردم در عرصه انتخابات افزود: مردم همواره نشان دادند که حفظ نظام اسلامی، گوش به فرمانی رهبر انقلاب و دفاع از منابع ملی از اصول لاتغییر است.

وی در ادامه از نماینده منتخب مردم شرق هرمزگان به عنوان جریانی نو در میان سایر جریان‌های موجود نام برد و اضافه کرد:حفظ این جریان و نوع تفکر به عهده خود این نماینده است.

خطیب جمعه میناب افزود:آنچه در منطقه به شدت احساس نیاز می‌شود همدلی، هم فکری، همیاری و همراهی فرزندان انقلاب با یکدیگر است که تا کنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه میناب نیازمند یکپارچه شدن برای سازندگی و پیشرفت است و این از نان شب هم برای میناب واجب تر است، تصریح کرد: وحدت باید حول محور ولایت باشد در غیر اینصورت سردرگمی و غفلت به وجود می‌آورد.

امام جمعه میناب ادامه داد: نماینده باید نماینده مردم باشد نه نماینده یک جریان، شخص و یا فرماندار و امام جمعه و در این راستا از فرزندان انقلابی میناب می‌خواهم که منتخب مردم را کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا به دنبال پیگیری خط امام و ولایت هستند و پایداری در خط امام سفارشی است که در وصیتنامه همه شهدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخار است و نصیب هر کسی نمی‌شود، ابراز داشت: مدیر کل بنیاد شهید باید اشتباهات سابق خود را اصلاح کند.

این مسئول همچنین با اشاره به نزدیکی آغاز سال جدید از بازاریان خواست تا در خرید و فروش خود از قسم، دروغ و مکر و خدعه پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به از سرگیری و رونق مجدد قاچاق سوخت در میناب و بیان این مطلب که"اگر حرف حرف من و گوش گوش تو باشد آنچه به جایی نرسد فریاد است" افزود: قاچاق فرآورده‌های نفتی و سوخت به حالت سابق برگشته و در این زمینه دیگر حرفی نمانده که با نیروی انتظامی و فرماندهی آن نزده باشم و دیگر با آنها حرفی ندارم.

معتمدی‌فر در ادامه ضمن اشاره به قرارداد ایران و چین در خصوص گیاهان دارویی اظهار داشت: با این قرارداد اقلیم گیاهان دارویی و کوه و صحرای کشور در اختیار کمونیست‌ها قرار می‌گیرد.

وی ضمن انتقاد از این قرارداد گفت: در هفته منابع طبیعی این اقدام صورت گرفت در حالی که مسئولان مربوطه کوچک‌ترین توضیحی درباره آن ارائه نکردند.

انتهای پیام/ط4000/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول