اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور اعلام کرد:

کنگاور آماده استقبال از مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور فراهم شده است.

کنگاور آماده استقبال از مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور حشمت‌الله عزیزی با برشمردن اهم اقدامات انجام شده ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان گفت: تمام امکانات و تجهیزات لازم دستگاه‌های دولتی برای رفاه حال مسافران نوروزی و راهیان نور در نظر گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است که مهم‌ترین این تمهیدات اختصاص 4 واحد آموزشی، خانه معلم، نصب 20 تخته چادر در سه راهی نهاوند، 5 دستگاه کانکس در جنب نمازخانه بعثت جهت اسکان مهمانان، نصب 3 تخته چادر در ورودی و خروجی شهر و جنب معبد آناهیتا توسط جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای راهنمایی مسافران، برپایی 40 غرفه صنایع دستی در معبد آناهیتا، نصب چند بنر خوش‌آمد گویی، تهیه و چاپ 5 هزار بروشور آثار تاریخی، کاتالوگ و نقشه راهنما و کشیک ادارات بوده است.

براساس گزارش فرمانداری تعداد بازدیدکنندگان در فروردین‌ماه سال 90 تا 45 هزار نفر و تعداد مسافران عبوری از این شهرستان را 700 هزار نفر بود است که بنابر پیش‌بینی فرمانداری در نوروز 91 تعداد مسافران و گردشگران در این شهرستان از رشد خوبی برخوردار خواهد شد.

فرماندار کنگاور در ادامه از کاهش 10 تا 35 درصدی حامل‌های انرژی ناشی از یارانه ها در سال 90 خبر داد و از دستگاه‌های اداری و افرادی که دارای تمکن مالی هستند خواست در صورت انصراف از دریافت تقاضای یارانه به فرمانداری مراجعه و فرم انصراف را دریافت کنند.

در ادامه این جلسه مسئولان جدید ادارات دادگستری، پست، آب و فاضلاب شهری، ثبت اسناد، برق و اوقاف و امور خیریه معرفی و از خدمات مسئولان قبلی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول