اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان:

دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی حساسیت وظایف ستاد تسهیلات سفر بیش از پیش معلوم می‌شود و تکاپو و فعالیت کمیته‌های این ستاد آشکارتر می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در شهرستان دشتستان به دلیل جاذبه‌های بالای گردشگری که وجود دارد برنامه‌ریزی در ارتباط با فعالیت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر نوروزی از ماه‌ها قبل آغاز شده و توانسته‌ایم برنامه‌هایی جامع در این راستا ارائه کنیم.

دهقان بیان داشت: احکام اعضا و مسئولان ستاد دائمی تسهیلات سفر صادر شده و در مورد انتصاب مسئولان جدید شاهد صدور احکام‌ و ابلاغ‌های جدید ستاد دائمی تسهیلات سفر بوده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های این ستاد که هر کدام وظایف اموری خاص را بر عهده دارند از اهمیتی بالا برخوردار است و در مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار شاهد تشکیل ستاد و کمیته‌ها در راستای هر چه بهتر امور بوده‌ایم.

این مسئول ابراز داشت: مسئولان و اعضای تمامی کمیته‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر در نشست‌های توجیهی که در روزهای گذشته برگزار شده با شرح وظایف خود آشنا شده‌اند و از اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر مرکز شهرستان و به موازات در بخش‌ها می‌خواهیم با دقت هر چه تمام‌تر در راستای اجرای وظایف خود تلاش کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته با فعالیت شبانه‌روزی ستاد دائمی تسهیلات سفر توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری در این عرصه دست یابیم و در نوروز 91 باید برای تداوم موفقیت‌ها تلاش کنیم.

دهقان ادامه داد: تمامی مسئولان و اداراتی که عضو ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان هستند باید در ایام نوروز در دسترس باشند و در صورتی که رؤسای این ادارات قصد عزیمت به مسافرت‌های نوروزی را داشته باشند باید مراتب را به فرمانداری دشتستان اطلاع داده و جانشین خود را برای موارد اضطراری معرفی کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول