اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

پایتخت انرژی کشور آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: پایتخت انرژی کشور آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

پایتخت انرژی کشور آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه از زیباترین مناطق کشور در ایام نوروز است و با همکاری مسئولان محلی و مدیران منطقه ویژه، شاهد ساماندهی و آماده‌سازی مناطق گردشگری و توریستی این بخش هستیم.

وی با تقدیر از مدیران منطقه ویژه افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با فراهم کردن امکانات رفاهی، آماده استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در پایتخت انرژی کشور است.

بخشدار عسلویه با بیان اینکه امکانات لازم برای رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی فراهم شده خاطر نشان کرد: کمپینگ‌ها و چادرهای متعدد بین‌راهی به منظور راهنمایی و کمک‌رسانی به مسافرین نوروزی ایجاد شده است تا علاوه بر توزیع بسته‌های متعدد فرهنگی و ایمنی شامل لوح‌های فشرده، بروشور و پوسترهای متعدد، میهمانان نوروزی با موضوع ایمنی و نحوه روبه‌رو شدن با حوادث خاص منطقه آشنا شوند.

نادری تصریح کرد: میهمانان نوروز 91 با سفر به پایتخت انرژی کشور، همچنین با فعالیت‌های صنعتی و انرژی انجام شده در منطقه و توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی موجود در این حوزه عملیاتی آشنا می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز، امدادرسانان و نیروهای آتش‌نشانی مستقر در منطقه ویژه پارس با تمام تجهیزات و امکانات، آماده مقابله با هرگونه بحران و یا حادثه احتمالی هستند.

بخشدار عسلویه گفت: شهرداری‌های عسلویه و نخل‌تقی و دهیاران روستاهای مختلف تمام امکانات را تدارک دیده‌اند و امیدوار هستیم نوروزی زیبا و تعطیلاتی خوب در انتظار مردم باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول