اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

مطالبات مردمی دسته‏بندی شود / دماوند کم‏آب جایی برای توسعه کشاورزی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دماوند کم‏آب را منطقه‏ای مناسب برای توسعه کشاورزی ندانست و خواستار دسته‏بندی مطالبات مردمی در این شهرستان شد.

مطالبات مردمی دسته‏بندی شود / دماوند کم‏آب جایی برای توسعه کشاورزی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود صفری ‌در حاشیه نشستی با شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به حماسه‏سازی مردم در روز 12 اسفند و سایر عرصه‏های انقلاب، باید نگاهی ویژه به مطالبات آنها داشت.

وی ادامه داد: حضور در نشست‏ها، مراسم مختلف و سخنرانی از تامین مطالبات مردمی به تحقق این مهم نمی‏انجامد؛ بلکه باید در عمل، حرکتی برای این مردم شایسته خدمت انجام داد.

*اختلاف بین ادارات و زیان مردم

صفری با تاکید بر لزوم رفع اختلافات دستگاه‏های دولتی خاطر نشان کرد: در وهله نخست، آنچه در زمینه رفع مشکلات و تامین خواسته‏های مردم باید مدنظر قرار گیرد، از بین بردن اختلافات بین مدیران دستگاه‏های خدماتی مختلف در شهرستان دماوند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: بروز اختلاف بین ادارات دولتی در هر منطقه‏ای در نهایت به زیان مردم است و اصل تلاش برای تحقق خواسته‏های مردمی را زیر سئوال می‏برد.

*مطالبات مردمی در واقعیت پیگیری شود، نه شعار

وی با بیان اینکه باید دور از شعار مطالبات مردم را پیگیری کرد افزود: خواسته‏های به حق مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهرستان دماوند باید در قالب فعالیت‏های مستمر، ارائه آمار، تقدیم گزارش و بررسی‏های کارشناسی دسته‏بندی شود.

صفری ادامه داد: در جلسات عمومی ممکن است مسئولان به صورت شعاری از تامین مطالبات مردمی سخن به میان آورند؛ اما در نشست‏های تخصصی می‏توان در فضایی واقعی و با توجه به ردیف اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی این خواسته‏های مردمی را دسته‏بندی و در قالب بسته‏ای کامل مهیا ساخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اضافه کرد: این بسته مشتمل بر مطالبات مردمی شهرستان دماوند را می‏توان در رویدادهایی مانند سفر پیش‏روی هیئت دولت در قالب سفرهای استانی دور چهارم در اختیار رئیس‏جمهوری و هیئت همراه وی قرار داد تا به تصویب مصوباتی عمرانی و خدماتی بینجامد.

*دماوند کم‏آب جایی برای توسعه کشاورزی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه کشاورزی در تهران کم‏آب نمی‏تواند شاخص نخست توسعه باشد گفت: باید پیش از اجرای هر طرحی، ظرفیت‏های آن نیز مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در استان و شهرستانی ضعیف به لحاظ منابع زیرزمینی آب همچون تهران و دماوند نمی‏توان به کشاورزی با عنوان شاخص نخستی برای توسعه نگریست.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول