اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد

ثبت‌نام 2 میلیون نفر در سامانه شناسنامه بهره‌برداران کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر در سطح کشور در سامانه شناسنامه بهره‌برداران بخش کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 2 میلیون نفر در سامانه شناسنامه بهره‌برداران کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی، طوقعلی عبدالله‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان‌جنوبی، گفت: نقش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تأمین نهاده‌ها و ماشین آلات کشاورزی و امنیت غذایی بسیار مهم است.

وی افزود: با مصوبه جدید دولت، بخشی از کود اوره کشور اختصاصاً برای توزیع کود آزاد به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور واگذار شده است.

معاون طرح و برنامه و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ادامه داد: کود شیمیایی به صورت یارانه‌ای به هیچ وجه قطع نشده است و همچنان استمرار خواهد داشت.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ضریب مکانیزاسیون کشاورزی که یکی از پارامترهای اساسی بخش کشاورزی است، نقش بسیار بزرگی نیز ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: در سال 90، نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای تأمین و تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح کشور در نظر گرفته شده بود که تا به امروز نزدیک به 600 میلیارد تومان آن تامین و بقیه در حال تامین است.

عبدالله‌زاده از استقرار کامل سامانه هوشمند توزیع نهاده‌های کشاورزی در کشور خبر داد و گفت: نمونه‌ا‌ی از این سامانه هوشمند در سامانه شناسنامه بهره‌برداران بخش کشاورزی به اجرا گذاشته شد که با موفقیت همراه بوده است.

وی تصریح کرد: سامانه هوشمند توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح خاورمیانه تنها سامانه‌ای است که تولید و توزیع نهاده‌های کشاورزی را بین بهره‌برداران رصد می‌کند و در حال حاضر بالای 90 درصد به تحقق ساختاری خود رسیده است.

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا فیروزی‌مقدم تشکر و سید علیرضا حسینی به‌عنوان مدیر جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول