اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دماوند:

فرصت‏کشی در ادارات دماوند نباشد / حرف و حدیثی در نتیجه انتخابات نباشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با انتقاد از فرصت‏کشی در سطح ادارات شهرستان گفت: مسئولان ‌باید توجیه شوند که فرصت خدمت‏رسانی در این شهرستان اندک و زمان بسیار مغتنم است.

فرصت‏کشی در ادارات دماوند نباشد / حرف و حدیثی در نتیجه انتخابات نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود صفری ‌در آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال 90 که با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، بخشدار مرکزی دماوند و جمعی از مسئولان در سالن همایش‏های فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار کرد: باید پیش از هر موضوعی، فرا رسیدن سال نوی شمسی را به مردم دماوند و سایر نقاط کشور اسلامی ایران تبریک گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، تجدید حکم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را در عاملی برای استحکام و نشان‏دهنده قوام نظام اسلامی توصیف کرد.

وی از سوی رئیسان دانشگاه‏های رودهن و فیروزکوه، ضمن قدردانی از زحمات جاسبی، انتخاب "دانشجو" را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

صفری تصریح کرد: در ایران اسلامی همه موضوعات جامعه فقط با دغدغه مقام معظم رهبری سنجیده و مورد بررسی قرار می‏گیرد و رضایت ایشان بر همه اصل است.

 

*حرف و حدیثی در نتیجه انتخابات نباشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در ادامه به کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم در شهرستان دماوند توصیه کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم باید آگاه باشند که در صورت تایید نهایی انتخابات از سوی شورای نگهبان باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود بیاورند، چرا که هرگونه حرف و حدیث پس از این تایید، بی‏شک تضعیف نظام اسلامی است.

وی در ادامه افزود: دشمنان نهان و آشکار ایران اسلامی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقشه‏های بسیاری کشیده بودند.

صفری با تاکید بر اهمیت نقش رهبری در این انتخابات خاطر نشان کرد: نقش رهبری در این انتخابات و سایر عرصه‏های انقلاب اسلامی ایران هرگز نباید فراموش شود.

 

*سخنان رهبری درباره انتخابات یک پروژه تحقیقاتی کامل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از یک سال پیش از این، هدایت‏ها و منویات خود را پیرامون چگونگی رویارویی با دشمن و برگزاری انتخاباتی شایسته بیان فرموده بودند که این خود به تنهایی یک پروژه تحقیقاتی کامل است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پارلمانی در دیگر نقاط جهان خاطر نشان کرد: کرسی‏های نمایندگی مجلس در دیگر نقاط جهان با آرای بیش از 40 درصد در اختیار نمایندگان مردم قرار نمی‏گیرد.

صفری ادامه داد: اما این مهم در حماسه بزرگ 12 اسفند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی به بیش از 64 درصد رسید و مصداق فرمایش مقام عظمای ولایت در سیلی مردم به استکبار جهان محقق شد.

 

*فرصت‏کشی در ادارات دماوند نباشد

وی با انتقاد از فرصت‏کشی در سطح ادارات شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان دماوند باید توجیه شوند که فرصت خدمت‏رسانی در این شهرستان اندک و زمان بسیار مغتنم است.

وی ادامه داد: در دعوت‏نامه‏های اخیر شورای اداری شهرستان دماوند ساعتی درج شده بود اما این نشست با یک ساعت تاخیر به دلیل تاخیر برخی آقایان آغاز شد که باید فکری در این زمینه کرد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول