اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

ضعف زیرساخت‌های خدماتی در محور سرچم را کتمان نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ما ضعف مربوط به نبود زیرساخت‌های خدمات‌رسانی در محور جدیدالتأسیس اردبیل ـ سرچم را کتمان نمی‌کنیم و صادقانه اعلام می‌کنیم در این حوزه ضعف و نقص وجود دارد.

ضعف زیرساخت‌های خدماتی در محور سرچم را کتمان نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ‌‌در مراسم آغازین طرح نوروزی پلیس راه اردبیل اظهار داشت: لازم نیست انگشت اتهام را به سوی دیگران دراز کنیم چرا که ضرورت داشت همزمان با پیشرفت پروژه محور اردبیل – سرچم فضاهای خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان در این محور شکل می‌گرفت تا امروز انگشت افسوس به دهان نمی‌گرفتیم.

وی با بیان این‌که در حد امکان سعی شده است 25 الی 30 درصد سرویس‌دهی دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز مربوط به محور اردبیل – سرچم باشد، تصریح کرد: با توجه به این‌که در مدت کوتاه نمی‌توانستیم مجتمع‌های تفریحی، خدماتی، رفاهی، جایگاه سوخت، مسجد و پایگاه‌های ثابت امداد و نجات و اورژانس راه‌اندازی کنیم از این دستگاه‌ها خواسته‌ایم به صورت موقت در این محور خدمات‌رسانی کنند تا در نیمه‌اول سال آینده بتوانیم برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز در این محور را مهیا کنیم.

بیگدلو خاطر نشان کرد: قرار است در کیلومتر 85 و در مکان فعلی شرکت پیمانکاری اویری فضاهای مناسب برای دستگاه‌های خدمات‌رسان در نظر گرفته شود تا شاهد راه‌اندازی مجموعه‌های متعدد سرویس‌دهی به مسافران، رانندگان و افراد گذری از این محور باشیم.

این مسئول با هشدار مجدد به اداره کل پایانه و حمل و نقل استان در عمل به وظایف خود برای مسافرگیری از داخل پایانه و کنار گذاشتن سیستم نوبت‌دهی برای اتوبوس‌های برون‌شهری اضافه کرد: اگر این مجموعه نتواند به تعهد و وظیفه خود درست عمل کند، تصمیمی می‌گیریم که شایسته و مطلوب این مجموعه نمی‌باشد.

بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش حوادث چهارشنبه سوری امسال از ترویج فرهنگ غلط و وارداتی چهارشنبه سوری انتقاد کرد و گفت: این برنامه‌ها مطابق به اهداف پاک و نیت سالم ایرانیان نیست که انتظار می‌رود سال به سال ظواهر نامناسب از پیرایه چهارشنبه سوری زدوده شود تا این آیین شکل حقیقی خود را نشان دهد.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در قالب طرح زمستانی قدردانی کرد و ادامه داد: از امروز طرح نوروزی این دستگاه‌ها شروع می‌شود و باید با همپوشانی و تعامل مناسب زیبنده‌ترین خدمات به مردم و مسافران نوروز ارایه شود.

وی از شکل‌گیری ستاد تسهیلات سفر و فعالیت 14 کمیته خبر داد و بیان کرد: دو کمیته مربوط به خدمات انتظامی و امنیت و حمل و نقل و ترافیک و خدمات جاده‌ای به عنوان زیرمجموعه این ستاد از امروز فعالیتش را آغاز می‌کنند و تا 14 فروردین با حضور محورها و جاده‌ای برون‌شهری ارایه خدمات می‌کنند.

بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود ظرفیت اسکان مسافران را روزانه 22 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تمام هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهمان‌پذیرها، کمپینگ‌ها و مدارس همراه با خانه‌های استیجاری مهیا شده تا در نوروز امسال به مسافران خدمات ارایه دهند.

وی از فعال شدن 18 پایگاه بین‌شهری، 17 پایگاه انتظامی، 33 پایگاه اورژانس، 13 داروخانه فعال، 47 بیمارستان و درمان کشیک و فعال در 24 ساعت و همچنین 17 شرکت بیمه‌ای در این ایام خبر داد و افزود: در ایام نوروز قرار است 145 هزار بروشور و راهنمای مسافران توزیع شده و بیش از 25 ناظر و بازرس به همراه 60 نفر ناظر نامه‌ای مراکز اقامتی مکان‌های اقامتی، پذیرایی را کنترل و رصد می‌کنند.

این مسئول از فعالیت 80 ناظر سازمان مرکز اتوبوسرانی به همراه 310 ناظر بسیجی و افتخاری و 35 ناظر علوم پزشکی با برپایی شعبات صدور رأی متخلفان توسط تعزیرات خبر داد و تصریح کرد: 9 موزه، 45 فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی، 83 جایگاه سوخت و 81 باب سرویس بهداشتی در این ایام فعالیت می‌کنند و به مسافران و گردشگران ارایه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول