اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

انتقاد منطقی موجب رشد و توسعه کشور خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انتقاد رسانه‌ای در صورتی که به‌جا و منطقی باشد موجب رشد و توسعه کشور و افزایش نشاط و شادابی در سطح جامعه می‌شود.

انتقاد منطقی موجب رشد و توسعه کشور خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبری انتخابات مجلس نهم که سه‌شنبه ‌شب در مجتمع کلهری قم برگزار شد اظهار داشت: فلسفه برگزاری این مراسم،‌ تقدیر و تشکر از کسانی است که در دعوت سراسری مردم برای شرکت در انتخابات سهم عمده‌ای داشتند.

وی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب رسانه‌های برتر در عرصه انتخابات افزود: رعایت قوانین تبلیغات و اخلاق انتخاباتی از جمله این موارد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی در این اداره‌ کل گفت: نظارت دقیق بر چاپخانه‌ها یکی از وظایف این ستاد بود زیرا پوستر‌های تبلیغاتی از بیش از 27 استان در قم به چاپ می‌رسید.

این مسئول دومین فعالیت این ستاد را ارسال به موقع قوانین انتخابات برای رسانه‌های استان دانست و تصریح کرد: استان قم یکی از کم‌ تخلف‌ترین استان‌ها در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

اسماعیلی‌طبا ضمن تشکر از همه رسانه‌های گروهی استان به دلیل فعالیت خوب آنها در عرصه انتخابات افزود: مطبوعات استان باید در سطح فرهنگ‌شهر قم فعالیت کنند بنابراین آموزش صحیح به خبرنگاران از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در صدد هستیم که فناوری چاپ رول به استان قم انتقال یابد تا مطبوعات استان با کیفیت بالاتری در اختیار مردم قرار گیرند.

وی از همه رسانه‌های قم خواست در راستای سیاست دستگاه‌های اجرایی فعالیت کنند و گفت: انتقاد منطقی موجب توسعه بیشتر و شادابی و نشاط جامعه خواهد شد.

اسماعیلی‌طبا اظهار امیدواری کرد که سال آینده، سالی توام با رشد رسانه‌ای در قم باشد و اذعان داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای تحقق این مسئله برنامه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران را در دستور کار سال آینده خود قرار داده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول