اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات دماوند خواستار شد

حفاری‏های عمرانی در ایام نوروز متوقف شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند، خواستار توقف در اجرای طرح‏های حفاری این شهرستان در ایام نوروز در راستای جلوگیری از قطعی احتمالی سامانه‏های مخابراتی شد.

حفاری‏های عمرانی در ایام نوروز متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسام‏الدین فولادی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از موضوعات حیاتی در زمینه سفر قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای ضروری برای ارتقای سطح امنیت در هر موضوعی موجبات آرمش ‏خاطر خانواده‏ها و در درجات بالاتر جامعه را فراهم می‏سازد.

فولادی، اصل حفظ برقراری ارتباط مخابراتی را از مصادیق امنیت خواند و افزود: در حال حاضر، ایجاد ارتباط در همه مناطق حوزه استحفاظی مخابراتی شهرستان دماوند از طریق پوشش ارتباط سیار میسر می‏شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند ادامه داد: اگر بر اثر هر حادثه‏ای این شبکه‏های ارتباط دهنده مردم و نهادهای خدماتی دچار مشکل شوند، استرس بر خانواده‏ها حاکم و در شرایط بدتر جان آنها با خطر مواجه می‏شود.

وی اضافه کرد: از این رو، خواسته مجموعه اداره مخابرات شهرستان دماوند توقف همه طرح‏های حفاری عمرانی و خدماتی دستگاه‏های دولتی و پیمانکاران خصوصی در راستای صیانت از فیبرهای نوری و به تبع آن حفاظت از برقراری ارتباط مردم با سایر نهادهای ستاد نوروزی در ایام تعطیل ابتدای سال آینده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول