اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

تولید انیمیشن "مسافر اتوبوس سوار و نماز" در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: انیمیشن "مسافر اتوبوس سوار و نماز" در این استان تولید می‌شود.

تولید انیمیشن "مسافر اتوبوس سوار و نماز" در زنجان

سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در زمینه نمازخانه‌های بین راهی اظهار داشت: با تشکیل یک کمیته ویژه از همه نمازخانه‌های استان زنجان بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه اشکالات و ایرادات موجود در نمازخانه‌های استان زنجان به دستگاه‌های مرتبط یادآوری شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 70 درصد از مشکلات و نواقصات اساسی نمازخانه‌های استان برطرف شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه از نمازخانه‌های بوستان‌ها و پارک‌های شهر زنجان نیز بازید صورت گرفته است، اضافه کرد: مشکلات و نواقصات نمازخانه‌های عوارضی‌ها، ترمینال‌ها و نمازخانه‌های ورودی شهر نیز رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه تیر پارک نمازخانه مجهزی دارد که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر از این نمازخانه به دلیل بسته بودن آن استفاده نمی‌شود.

ناصری با بیان اینکه تعدادی از غذاخوری‌های بین راهی در زمینه تجهیز نمازخانه‌های خود تعلل دارند، تصریح کرد: در این راستا باید اقداماتی توسط دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

وی به آسفالت نبودن ورودی نمازخانه روستای مرزی سعیدآباد اشاره کرد و افزود: نمازخانه این روستا بسیار مجهز است و مسافران زیادی از این نمازخانه استقبال می‌کنند که در زمینه آسفالت آن نیز باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین خاطر نشان کرد: نمازخانه‌های جایگاه‌های سوختگیری استان زنجان به منظور اقامه نماز توسط مسافران نوروزی مجهز و آماده شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول