اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اردوهای راهیان‌نور دریایی استان بوشهر:

اردوهای راهیان‌نور دریایی در بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی اردوهای راهیان‌نور دریایی استان بوشهر گفت: از امروز اردوهای راهیان‌نور دریایی در بوشهر آغاز شد.

اردوهای راهیان‌نور دریایی در بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 9 کاروان از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان‌نور دریایی وارد استان بوشهر شده‌اند.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان‌نور دریایی برای دومین سال متوالی از اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 9 کاروان از سراسر کشور وارد استان بوشهر شده‌اند.

خرمدل افزود: تاکنون 6 کاروان از استان‌های همدان، اصفهان، قم، کرمان، خراسان جنوبی، تهران و 3 کاروان نیز از استان بوشهر از طریق دریا عازم جزیره خارگ شده‌اند.

وی تصریح کرد: صبح امروز نیز یک کاروان از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر با دو فروند کشتی به جزیره خارگ اعزام خواهند شد و در آنجا از آثار باقی مانده از کشتی‌های سوخته دوران جنگ تحمیلی، سنگرها و بیمارستان زیرزمینی باقیمانده که اکنون به نمایشگاهی از دوران دفاع مقدس تبدیل شده، بازدید می‌کنند.

وی گفت: زائرین غیر بومی از مسیر دریایی گناوه و زائرین بومی استان از مسیر دریایی بوشهر با چهار فروند کشتی به جزیره خارگ ترابری وارد می‌شوند.

خرمدل اضافه کرد: زائرین غیر بومی به مدت یک شب در جزیره اقامت می‌کنند و صبح روز بعد جهت بازدید از نیروگاه اتمی و موزه شهید رییس علی دلواری به مرکز استان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول